رفتن به محتوای اصلی
۱۴ بهمن, ۱۴۰۱ / ۰۹:۱۴

مدیریت شهری قم به‌دنبال توسعه ظرفیت‌های مردمی است

مدیریت شهری قم به‌دنبال توسعه ظرفیت‌های مردمی است
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: توسعه ظرفیت‌های مردمی در شهر قم از جمله دغدغه‌های مدیریت شهری است.

به گزارش شهرنیوز، مصطفی ملایی در نشست توجیهی برنامه‌های شهرداری قم در دهه فجر انقلاب اسلامی به سیاست‌های کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله این سیاست‌ها اطاعت از منویات ولی‌فقیه است.

وی افزود: مسئله دیگر مسئولیت‌پذیری پیکره جامعه در شرایط مختلف و پای‌کار آمدن مردم که به برکت انقلاب اسلامی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: حضرت امام خمینی(ره) با ساخت حلقه‌های مختلف اعم از کمیته امداد، جهاد سازندگی و هیئات، مسئله مسئولیت‌پذیری اجتماعی را تقویت کردند از مهم‌ترین نکات موفقیت و ضرورت جامعه است.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر قم نیز در پی توسعه ظرفیت‌های مردمی است، ادامه داد: لازمه موفقیت در حد و حریم مدیریت شهری در راستای اهداف عالی نظام، پای‌کار آمدن، مسئولیت‌پذیری و احساس پاسخگویی مردم است؛ ما در شورای اسلامی شهر قم این موضوع را به‌طور ویژه در دستور کار داریم و به‌عنوان یک سیاست و ریل به آن توجه کردیم.

ملایی با تأکید بر لزوم جهاد تبیین گفت: دو بازوی جهاد تبیین، بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی و انتقال به نسل‌های بعدی در کنار دشمن‌شناسی است.

وی ادامه داد: در بحث جهاد تبیین بسیاری از مباحث در جنگ رسانه‌ای و شناختی در قالب فیلم، تولید خبر و تبلیغات اتفاق می‌افتد که همه این موارد در ذیل جنگ نرم قرار دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: سه ضلع اطاعت از ولی خدا و رهبر جامعه، مسئولیت‌پذیری و حضور مردم و جهاد تبیین، ضرورت امروز جامعه است.


https://qom.ir/DfNV