رفتن به محتوای اصلی
۲۹ مهر, ۱۴۰۴ / ۱۲:۱۱

توجه به مطالبات مردم در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری‌های مدیریت منطقه پنج

مردم در محور تصمیم‌سازی‌های منطقه پنج قم اثرگذار هستند
سرپرست منطقه پنج شهرداری قم گفت: مدیریت شهری منطقه پنج شهرداری قم با رویکرد «اول مردم»، گفت‌وگو و مشارکت شهروندان را محور تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌های شهری قرار داده است.

به گزارش شهرنیوز به نقل از واحد خبر منطقه پنج شهرداری قم، سید ابوالفضل میریک‌امامی با تأکید بر اینکه تکریم ارباب‌رجوع از اصول بنیادین مدیریت شهری است، اظهارکرد: خدمت به مردم و شنیدن صدای شهروندان، نخستین اولویت مجموعه شهرداری قم است. 

وی افزود: ارتباط بی‌واسطه مدیران با مردم، علاوه بر افزایش رضایتمندی شهروندان، زمینه تصمیم‌گیری‌های دقیق‌تر و کارآمدتر را در مدیریت شهری فراهم می‌کند که در همین راستا تلاش شده فضای گفت‌وگوی صمیمی و سازنده میان مردم و مدیران منطقه برقرار باشد. 

سرپرست منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به لزوم تحقق عملی شعار «اول مردم» تصریح کرد: این شعار تنها با حضور میدانی، پاسخگویی شفاف و رفتار محترمانه مدیران معنا پیدا می‌کند و مجموعه مدیریت شهری منطقه پنج شهرداری قم خود را موظف به تسهیل در امور شهروندان می‌داند. 

میریک‌امامی با تاکید بر اینکه در منطقه پنج شهرداری قم،مردم محور تصمیم‌سازی‌ها هستند، گفت: شهروندان می‌توانند با طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود، شهرداری را در بهبود کیفیت زندگی شهری یاری کنند.


https://qom.ir/TXt3NJ