رفتن به محتوای اصلی
۳ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۶
معاون شهردار قم:

مسیر اتوبوس تندرو بلوار آیت‌الله بروجردی قم ایمن‌سازی می‌شود

مسیر اتوبوس تندرو در بلوار آیت‌الله بروجردی قم ایمن‌سازی می‌شود
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دوربین‌های ثبت تخلف در مسیر اتوبوس تندروی بلوار آیت‌الله بروجردی خبر داد و گفت: علت این اقدام کاهش تصادفات بوده است.

به گزارش شهرنیوز، رضا خانه‌زاد یزدی با اشاره به علت بسته شدن مسیر اتوبوس تندروی بلوار آیت‌الله بروجردی اظهار داشت: این مسیر برای افزایش ایمنی و امکان اعمال قانون بسته‌شده است.  

وی رعایت نکردن شهروندان در استفاده از این مسیر را یکی از عوامل بسته‌شده مسیر اعلام کرد و افزود: در زمان بازگشایی این مسیر شهروندان به‌خصوص در ساعت‌های پایانی شب از این مسیر با سرعت‌بالا تردد می‌کردند که باعث ایجاد تصادفات سنگین در این مسیر شده بود.  

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم تصریح کرد: با توجه مشکلاتی که در زمان بازگشایی مسیر اتوبوس تندروی بلوار آیت‌الله بروجردی ایجاد شد مذاکراتی با پلیس راهور برای ثبت تخلف و اعمال قانون برای متخلفان این مسیر داشته و تصمیمات راهبردی اتخاذ شده است.  

خانه‌زاد یزدی از نصب دوربین‌های مسیر اتوبوس تندرو بلوار آیت‌الله بروجردی در چند هفته آینده خبر داد و گفت: دوربین‌های فعلی امکان پوشش دهی کامل مسیر را نداشتند بر اساس همین مهم دوربین‌های جدیدی خریداری‌شده و تا چند هفته آینده کد گرفته و فعال و امکان ثبت تخلف و اعمال قانون فراهم خواهد شد.  

وی تأکید کرد: احداث این مسیر نیز برای جلوگیری از عدم خسارت به زیرساخت دو طرف مسیر در زمان بارندگی در کمترین زمان اجرا و مسیر به بهره‌برداری رسید اما عدم رعایت شهروندان در تردد از این مسیر باعث بسته شدن راه و مشکلات زیادی شد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/PyNC