رفتن به محتوای اصلی
۱۵ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۸
مدیر منطقه پنج شهرداری قم

مسیر دسترسی لاین پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) تسهیل شد/آماده‌سازی بوستان‌های نیاز و نیایش برای نیمه شعبان

مسیر دسترسی لاین پیاده‌روی بلوار پیامبر اعظم(ص) تسهیل شد/آماده‌سازی بوستان‌های نیاز و نیایش برای نیمه شعبان
مدیر منطقه پنج شهرداری قم تسهیل در مسیر دسترسی پیاده‌روی را مدنظر قرار داد و افزود: نهرهایی در این مسیر وجود داشت که امکان دسترسی به مسیر پیاده‌روی را دشوار می‌کرد که این مشکل را رفع کنیم.

به گزارش شهرنیوز، زین‌العابدین قراچورلوی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته مشکلاتی در بحث جابجایی نیوجرسی‌ها برای هدایت مسیر داشتیم که خوشبختانه رفع شد.
وی ادامه داد: از سال گذشته برای تهیه و نصب 22 راه‌بند تلاش شد و تمام این راه‌بندها با استفاده از وسایل و لوازم بلااستفاده در منطقه تهیه شدند.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم تسهیل در مسیر دسترسی پیاده‌روی را مدنظر قرار داد و افزود: نهرهایی در این مسیر وجود داشت که امکان دسترسی به مسیر پیاده‌روی را دشوار می‌کرد که توانستیم این مشکل را رفع کنیم.
وی با اشاره به اینکه کاشت فضای سبز وسط بلوار پیامبر اعظم(ص) نیز انجام‌شده است، مطرح کرد: همچنین بهسازی میدان آل یاسین و بهسازی ریفیوژ وسط رینگ نخست مسجد مقدس جمکران نیز انجام‌شده است.
قراچورلوی با بیان اینکه از پیش از اسفندماه ستاد خدمات‌رسانی منطقه فعالیت خود را آغاز کرده است، عنوان کرد: آذین‌بندی اطراف مسجد مقدس جمکران و آماده‌سازی بوستان‌های نیاز و نیایش برای اسکان نیز در این ستاد انجام‌شده است.
وی با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی در این منطقه وجود دارد، خاطرنشان کرد: نیاز است نسبت به سال‌های گذشته خدمت‌رسانی بهتری انجام دهیم.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه بهسازی و کوبش مسیر پیاده‌روی نیمه شعبان نیز انجام‌شده است، تصریح کرد: علاوه بر فعالیت نیروهای خدمات شهری نیروهای فنی نیز پای کار بوده‌اند.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nxNC