رفتن به محتوای اصلی
۷ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۴:۱۴
امام‌جمعه پردیسان مطرح کرد؛

تقدیر از همکاری مناسب شهرداری قم با مسجد پردیسان/اجرای مسجد جامع پردیسان در 100 هزار مترمربع زیربنا

مطلب بدون عنوان 1035
امام‌جمعه پردیسان از همکاری بخش‌های مختلف شهرداری قم با ستاد اقامه نماز و مسجد جامع پردیسان تقدیر کرد.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی ظهر امروز در دیدار با دکتر سقائیان نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهری در مسجد جامع پردیسان، با تقدیر از همکاری مناسب شهرداری قم به ویژه منطقه هشت، اظهار داشت: در مناسبت‌های مختلف، عوامل این منطقه شهری همیار و همکار عوامل اجرایی ستاد اقامه نماز پردیسان بودند تا برگزاری مراسم با وضعیت بهتری برگزار شود.

وی با بیان اینکه مسجد جامع و مصلی پردیسان در صورت تکمیل در 100 هزار مترمربع اجرایی می‌شود، ابراز کرد: 20 هزار مترمربع مربوط به مسجد و مابقی برای مسائل پیرامونی ازجمله کتابخانه، مراکز فرهنگی، کانون‌های اجتماعی و... در نظر گرفته خواهد شد.

امام‌جمعه پردیسان با تأکید بر اینکه حدود 330 هزار نفر در پردیسان ساکن هستند، تصریح کرد: با افتتاح پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، باید پیش‌بینی حضور حدود 500 هزار نفری در پردیسان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه زیرساخت‌های مناسبی در پردیسان وجود ندارد، مطرح کرد: مصلی پردیسان ردیف بودجه استانی و ملی ندارد که به دنبال اختصاص منابعی برای پیشبرد طرح‌ها در این پروژه کلان هستیم.

حامدی اضافه کرد: شهرداری در بخش‌های مختلفی با مجموعه مسجد جامع همکاری داشته و دارد و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی و خیرین برای تکمیل طرح‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/r7N2