رفتن به محتوای اصلی
۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱
شهردار قم:

ارتباط مستقیم حوزه حمل‌ونقل با سرمایه اجتماعی شهرداری‌ها

مطلب بدون عنوان 1084
شهردار قم حوزه حمل‌ونقل را مهم دانست و گفت: این حوزه با مردم سرکار داشته و سرمایه اجتماعی خوبی می‌تواند برای شهرداری ایجاد کند.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در مراسم تودیع و معارفه سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در جلسه شورای شهرداران، با گرامیداشت روز معلم اظهار داشت: در قرآن و احادیث تأکیدات بسیاری به مقام معلم، علم و تعلم شده است و این جایگاه نشان از تنها حرفه و شغل نیست و نمادی از انسان‌سازی است.

وی تغییرات در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: این تغییرات خواسته بنده نبوده و اصرار آقای صفوی به دلایل شخصی سبب شد که با این استعفا موافقت کنم.

شهردار قم با تأکید بر اینکه انجام کارهای اجرایی آسان نیست و مسئولیت‌پذیری توفیق است، ابراز کرد: قبول استعفای آقای صفوی علیرغم میل باطنی و صرفاً با اصرار ایشان انجام شد و وی در این مدت تلاش‌های خالصانه و فعالیت‌های خوبی با توجه به تجربه 20 ساله در حوزه حمل‌ونقل داشته‌اند.

وی با بیان اینکه آقای خانه‌زاد نیز در این مدت در سازمان توسعه و عمران خدمات شایسته‌ای در حوزه پروژه‌های عمرانی به‌ویژه در تونل غدیر، تقاطع شهدای امنیت و تقاطع شهدای روحانیت داشته‌اند، افزود: ایشان نیز علیرغم حجم سنگین خدمات در این مدت در بخش‌های مختلف عمرانی خوش درخشیدند.

دکتر سقائیان نژاد حوزه حمل‌ونقل را مهم دانست و یادآور شد: این حوزه با مردم سرکار داشته و سرمایه اجتماعی خوبی می‌تواند برای شهرداری ایجاد کند که در این راستا بیش از 300 دستگاه اتوبوس جدید در چند سال گذشته به ناوگان افزوده‌شده است.

وی به پیش‌بینی بودجه‌های ویژه برای حمل‌ونقل عمومی در سال 1402 اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سیستم اتوبوس‌رانی پویا و فعال است و باید حفظ و حراست شود.

شهردار قم بر اهمیت پیگیری قرارداد موتورسیکلت‌های برقی برای کاهش آلودگی شهر قم تأکید کرد.

انتهای پیام/


https://qom.ir/uoNL