رفتن به محتوای اصلی
۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۱

خط‌کشی‌های ترافیکی به منطقه هفت شهری قم رسید

مطلب بدون عنوان 1090
اجرای خط‌کشی ترافیکی معابر شهری از فروردین‌ماه سال جاری آغازشده و به‌صورت پیوسته در حال اجرا بوده که این طرح چند روزی است در منطقه هفت شهری آغازشده است.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، رفع نیاز خط‌کشی و علائم افقی ترافیکی معابر شهری چند ماهی است به‌صورت گسترده در دستور کار سازمان ترافیک شهرداری قم قرار دارد.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به اینکه امسال با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های صورت گرفته موفق شدیم پروژه خط‌کشی معابر را از همان ماه نخست سال آغاز کنیم گفت: طرح گسترده خط‌کشی معابر از ماه‌های پایانی سال گذشته آغازشده بود و پس از تکمیل نیازهای منطقه دو و شش، چند روزی است اکیپ خط‌کشی سازمان به منطقه هفت رسیده و اجرای معابر این منطقه در حال پیگیری است.

حسین شعبان زاده افزود: بلوار شهید سلیمانی، بلوار شهید محمد منتظری و بلوار نیایش در منطقه هفت خط‌کشی شده‌اند و تا اتمام نیازهای منطقه هفت، اکیپ اجرایی و ماشین‌آلات خط‌کشی در این منطقه فعالیت خواهند داشت.

وی در پایان از رانندگان خواست در معابری که طرح خط‌کشی ترافیکی در حال انجام است به جهت ماندگاری بیشتر، حفظ کیفیت رنگ و زیبایی طرح ، تا زمانی که معبر مسدود بوده از تردد در آن خودداری نمایند .

انتهای پیام/


https://qom.ir/uKNU