رفتن به محتوای اصلی
۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۱

انتصاب سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم

مطلب بدون عنوان 1091
سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با حکم دکتر سقائیان نژاد منصوب شد.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سقائیان نژاد در حکمی مسعود بخشی را به‌عنوان سرپرست جدید سازمان توسعه و عمران شهرداری قم منصوب کرد.

در متن شهردار قم آمده است:

نظر به‌مراتب تعهد و تجارب اجرایی، جنابعالی به‌موجب این حکم به‌عنوان سرپرست سازمان توسعه و عمران شهرداری قم منصوب می‌شود؛ اهتمام به اجرای پروژه‌های عمرانی در زمان مقرر مبتنی بر استقرار نظام مدیریت پروژه با در نظر داشتن ابعاد اجتماعی و فرهنگی، رعایت دقیق استانداردهای فنی در تمامی مراحل، پایبندی به قوانین و مقررات، به‌کارگیری دانش و فناوری‌های روز مبتنی بر پایش تحولات حوزه عمرانی، بهره‌گیری از روش‌های علمی و حداکثر استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود، ضمن هماهنگی و همسویی با سایر حوزه‌های شهرداری در چارچوب سند چشم‌انداز قم 1414 و برنامه راهبردی قم 1404 مورد تأکید و انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در کنف عنایات حضرت ولی‌عصر(اروحناله الفدا) در مسیر تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و خدمت به زائران و مجاوران بارگاه کریمه اهل‌بیت(سلام‌الله علیها) گام‌های مؤثری برداشته شود.

گفتنی است مسعود بخشی تا پیش‌ازاین مدیرکل نظارت بر امور عمرانی شهرداری قم بود و خانه‌زاد یزدی سرپرست قبلی این سازمان به‌عنوان سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم منصوب‌شده است.

انتهای پیام/


https://qom.ir/uaNR