رفتن به محتوای اصلی
۱۸ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۰
مدیرکل درآمد شهرداری قم:

مالکین ساختمان‌های دارای حکم قلع و تخریب بنا در قم برای تعیین تکلیف اقدام کنند

مطلب بدون عنوان 1109
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مالکین ساختمان‌های دارای حکم قلع و تخریب می‌توانند به تعیین تکلیف ساختمان‌ها اقدام کنند.

به گزارش شهرنیوز، محمد وحیدنیا در گفتگویی در خصوص نصب بنرهایی با عنوان تعیین تکلیف آرای قلع بنا در سطح شهر قم اظهار داشت: مصوبه‌ای از طرف مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید که در احکام بودجه سال 1402 کل کشور، مطابق این مصوبه که در بند "ت" تبصره "6" این ماده آمده که به‌منظور تعیین تکلیف ساختمان‌های بدون پروانه یا مخالف پروانه تا قبل از سال 1400 احداث‌شده‌اند، تصویب‌شده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم افزود: بر اساس این مصوبه ساختمان‌هایی که نتیجه کمیسیون‌های ماده 100  آن قلع و یا تخریب بناست و حکم قطعی شده است، شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری پرونده خود را با شرایط اعلام‌شده تعیین تکلیف کرده و مجوزات مربوطه را بگیرند.

وی با بیان اینکه در این بنرهای نصب‌شده در سعی شهر تلاش کردیم حداقل اطلاع‌رسانی را برای شهروندان داشته باشیم، تصریح کرد: همچنین اقدامات دیگری جهت اطلاع‌رسانی انجام و پیامک‌هایی از طرف مناطق شهرداری به شهروندان دارای پرونده ارسال‌شده است.

وحیدنیا با بیان اینکه هدف از نصب این بنرها در بلوارها اطلاع‌رسانی به عابران پیاده است مطرح کرد: در این خصوص در میادین اصلی شهر نیز بنرهایی با ابعاد بزرگ‌تر که خواناتر بوده نصب شد که شهروندان زیادی از این بنرها اطلاعات لازم را کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/


https://qom.ir/uoNM