رفتن به محتوای اصلی
۲۱ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۱

نصب تابلوهای آموزش و اطلاع‌رسانی مفاهیم مدیریت پسماند در ادارات قم

مطلب بدون عنوان 1140
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از نصب تابلوهای آموزش و اطلاع‌رسانی به‌منظور آموزش مفاهیم مدیریت پسماند در ادارات استان قم خبر داد .

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به این خبر اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم نسبت به آموزش گروه‌های هدف برنامه‌ریزی کرده و از برنامه‌ها و ابزار متفاوت و مناسب با مخاطبان بهره‌برداری می‌کند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش مفاهیم مدیریت پسماند در ادارات از سال‌های گذشته انجام می‌شود و آموزش‌هایی به مدیران، کارکنان و متصدی خدمات ارائه‌شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، آشنایی با مفاهیم مدیریت پسماند و نحوه همکاری ادارات در تفکیک پسماند از مبدأ و برقراری ارتباط با پیمانکار جمع‌آوری پسماند از جمله سرفصل‌های آموزشی ارائه‌شده توسط آموزشگران سازمان بوده است .

وی با بیان اینکه بروشورهای آموزشی و پوسترهای مفهومی در این تابلوها قرار گرفته که به‌صورت ماهیانه تغییر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: استفاده از ابزارهای مناسب با فضا و موقعیت هر مجموعه، فهم موارد آموزشی را آسان‌تر خواهد کرد؛ ازاین‌رو نسبت به تهیه و نصب تابلوی آموزش و اطلاع‌رسانی موضوعات مدیریت پسماند در ادارات استان اقدام شده است.

میرابراهیمی با اشاره به مراجعه شهروندان به ادارات و ارگان‌های دولتی گفت: با نصب این تابلوها و در زمان انتظار برای انجام امور اداری، شهروندان می‌توانند از مطالب و محتواهای تهیه‌شده بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

 


https://qom.ir/uUN7