رفتن به محتوای اصلی
۱۳ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۷:۱۸

قم از کلانشهرهای اثرگذار در کشور است

مطلب بدون عنوان 1557
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، قم را یکی از کلانشهرهای اثرگذار در کشور برشمرد و گفت: پیشرفت‌های شهر قم قابل الگوبرداری است.

به گزارش شهرنیوز، محمد نورصالحی در حاشیه بازدید اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از پروژه‌های عمرانی و دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به پیشرفت‌ها و توسعه شهر قم در چند سال گذشته اظهار داشت: امروز شهر قم به یک شهر توسعه‌یافته به‌خصوص در حوزه فضای سبز و گردشگری تبدیل‌شده است.

وی با ابراز خدا قوت به مدیریت شهری در قم افزود: پیشرفت‌های شهر قم قابل الگوبرداری بوده و تشکیل کمیسیون زنان و خانواده که موفقیتی بزرگ برای شهر قم است، الگویی برای سایر شهرهای کشور است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان قم را یکی از چند کلان‌شهر تأثیرگذار در کشور دانست و بیان کرد: با توجه به رویکرد کلی مدیریت کشور بر محدود کردن اختیارات شوراها و بررسی قانون هفتم در مجلس می‌توانیم با هماهنگی بین دو شهر و کمیسیون‌های تخصصی در جهت توانمندسازی شوراها اقدامات مثبتی انجام دهیم.

وی هم‌افزایی شوراهای کلان‌شهرها را در برگرداندن اختیارات حقیقی به شوراها مهم خواند و تأکید کرد: باید از ظرفیت تمام استان‌ها در جهت هم‌افزایی و برگرداندن قدرت حقیقی شوراها کمک گرفت و تلاش کنیم امانتی که در دست داریم به نحو احسن از آن استفاده کنیم.

انتهای پیام/102


منبع مطلب: شورای اسلامی شهر قم
https://qom.ir/lCNw