رفتن به محتوای اصلی
۲۷ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۷:۴۵
طی آئینی؛

پویش مردمی سیاه‌پوشی محله‌های قم آغاز شد

مطلب بدون عنوان 1660
گردهمایی «پویش بزرگ مردمی سیاهپوشی محله‌های شهر مقدس قم» با عنوان «خیمه‌ای به وسعت شهر» که برگرفته از شعار امسال با عنوان «زیر خیمه امام حسین(ع) همه یک خانواده‌ایم» است، در سالن مرکز همایش‌های بین‌المللی شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، در این گردهمایی با حضور دکتر سید مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و جمعی از مسوولان از پوستر «در زیر خیمه‌اش همه یک خانواده‌ایم» رونمایی شد. 
مداحی توسط حاج عباس حیدرزاده و اجرای سرود توسط گروه سرود میثاق از دیگر برنامه‌های این گردهمایی بود. 
همچنین در پایان این گردهمایی یک «بسته» (شامل پرچم، پلاکارد و ...) برای سیاهپوش کردن مساجد به حدود 170 تَن از روسای هیات امنای مساجد شهر قم اهدا شد. 
دکتر سید مرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن ذاکری رئوف رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم سخنرانان این گردهمایی بودند. 
در این گردهمایی نرجس نیازمند و مصطفی ملایی اعضای شورای اسلامی شهر قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علي لقمان‌پور مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم، حسین محمدرضایی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، تعدادی از معاونان شهردار قم و مسوولان شهرداری قم و اعضای هیات امنای حدود 170 مسجد شهر قم نیز حضور داشتند. 
این گردهمایی با مشارکت شهرداری قم و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برگزار شد.  
بر اساس این گزارش، از روز سه شنبه 27 تیرماه جاری سیاهپوش کردن مساجد، تکایا، حسینیه ها، معابر و محلات شهر قم شروع می شود و مناطق هشت‌گانه شهرداری قم و سازمان های مرتبط شهرداری قم، در این زمینه مشارکت و همکاری لازم را با مردم دارند. 

انتهای پیام/103


https://qom.ir/lDNk