مهدی کلانترزاده در گفت وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به پاسخگویی سامانه 137 شهرداری به تماسهای مرتبط با دیگر دستگاهها و نهادها اظهار داشت: در سال 1401 تعداد 3 هزار و 994 تماس مربوط به مجموعه پلیس داشتیم که شهروندان در این بخش راهنمایی شدند.
وی تصریح کرد: همچنین در سال گذشته 3 هزار و 203 تماس جهت راهنمایی به اداره برق و 2 هزار و 255 تماس راهنمایی به آب و فاضلاب و هزار و 70 تماس ویژه اسکان فرهنگیان و 611 تماس مختص اداره راه و شهرسازی داشتهایم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم عنوان کرد: در این مدت برای راهنمایی جهت اداره بهداشت تعداد 555 تماس و برای اداره مخابرات نیز 551 تماس و ویژه آموزش و پرورش، 359 تماس و برای اداره بازرگانی تعداد 264 تماس ثبت شده است.
وی بیان کرد: تعداد تماس شهروندان جهت راهنمایی به اداره گاز تعداد 222 و اداره پست، 177 تماس و اتاق اصناف نیز 118 تماس و برای دامپزشکی تعداد 114 تماس و ویژه استانداری 97 تماس و اوقاف نیز 93 تماس در این مدت ثبت شد.
انتهای پیام/104