رفتن به محتوای اصلی
۸ شهریور, ۱۴۰۲ / ۱۰:۱۵
دبیر کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی شهرداری قم:

تصویب 10 میلیارد ریال حمایت از مساجد شهر قم/ تعیین تکلیف 180 پرونده

تصویب 10 میلیارد ریال حمایت از مساجد شهر قم/ تعیین تکلیف 180 پرونده
دبیر کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی شهرداری قم گفت: بیش از 18 پروژه و بالغ بر یک میلیارد تومان مصوبه در جلسه کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی بررسی شد.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام سید احمد طباطبایی‌نژاد با اشاره به برگزاری نخستین جلسه کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی اظهار داشت: امروز جلسه کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی برگزار شد و خدا را شاکر هستیم که بعد از مدت‌ها در شورای اسلامی شهر توانسته‌ایم آئین نامه کمک به مساجد را تصویب و به شهرداری ابلاغ نماییم.
سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم بیان کرد: در این راستا تمامی نامه‌های ارسال شده به شهرداری بررسی و در نهایت امر 180 پرونده تعیین تکلیف شد، همچنین بیش از یک میلیارد تومان مصوبه داشتیم که در خدمت عزیزان فعال فرهنگی قرار بگیرد.
وی تصریح کرد: امید است این مصوبات، بخش کوچکی از حمایت‌ها در مسیر اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ انقلابی و دینی انجام شود.
حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد عنوان کرد: در گذشته آئین نامه‌ای در حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی داشتیم که مورد بررسی مجدد قرار گرفت و در این باره جلسات متعددی در شورای اسلامی برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در نهایت، برای نخستین بار آئین نامه‌ای در 13 صفحه فراهم شد که مصوبه شورای اسلامی شهر است.
دبیر کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی شهرداری قم اظهار داشت: آئین‌نامه قبلی در واقع به صورت مصوب و تصویب شده نبود و داخلی بود ولی امروز آئین‌نامه مصوبی داریم که مورد بررسی قرار می‌گیرد و امتیازاتی داده می‌شود.
دبیر کمیته حمایت از مساجد و مراکز فرهنگی گفت: این آئین‌نامه به جمع بندی و مشخص شدن مبالغی که در اختیار فعالیت‌های فرهنگی قرار می گیرد کمک می‌کند.
حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد بیان کرد: همچنین بحث عمرانی مساجد را نیز داشتیم که در این باره جلسه‌ای برگزار شد که در آن 6 پرونده مورد بررسی قرار گرفت و مصوبات خاص خود را گرفت که در این خصوص دبیر کمیته عمرانی مساجد پیگیر این مصوبات است. 

انتهای پیام/103
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/9cNU