رفتن به محتوای اصلی
۸ شهریور, ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
شهردار قم:

موفقیت شهرداری مرهون همراهی مردم است

موفقیت شهرداری مرهون همراهی مردم است
شهردار قم گفت: تمام اقدامات شهرداری قم در سایه تلاش و همکاری مدیران استان و همراهی مردم صورت گرفته است.

به گزارش شهرنیوز، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز چهارشنبه در آئین آغاز گام چهارم طرح بزرگ « قم در مسیر تحول » که با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 170 پروژه بزرگ شهری همراه است، اظهار کرد: حفظ سرمایه‌هایی که در اختیار انسان است، رشد آن انسان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، مطرح کرد: نهضت حسینی(ع) ارتباط مستقیمی با موضوع رشد انسان دارد.

شهردار قم بابیان اینکه سرمایه اجتماعی امروز بالاترین سرمایه است، عنوان کرد: شکل‌گیری تعاملات میان مردم در حقیقت می‌تواند رشد و تقویت حرکت‌ها را نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی به معنای اعتماد مردم به حکومت است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اعتماد مردم را به دست بیاوریم و به کرامت آن‌ها احترام بگذاریم، یعنی در مسیر تقویت سرمایه اجتماعی گام برداشته‌ایم و منجر به استحکام و انسجام حاکمیت می‌شود.

سقائیان نژاد بابیان اینکه شهرداری‌ها از بدو تولد تا مرگ با مردم ارتباط دارند، تصریح کرد: خدمات شهرداری‌ها در سفره‌های مردم خودش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تلاش داریم به مردم بگوئیم که ما قدردان شما هستیم، یادآور شد: برای تحقق این موضوع باید از فرصت‌هایی ازجمله هفته دولت استفاده کنیم.

شهردار قم بابیان اینکه کشوری که نتواند از سرمایه‌های اجتماعی خود حفاظت کند، مستعمره خواهد شد، ابراز کرد: امروز استقلال جمهوری اسلامی مدیون همدلی و همراهی مردم است.

انتهای پیام


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/9GNR