رفتن به محتوای اصلی
۲۲ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۰
رئیس موسسه موضوع شناسی احکام دینی:

شهر قم در مسیر تحول قرار دارد

شهر قم در مسیر تحول قرار دارد
رئیس موسسه موضوع شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم با اقدامات شهرداری، شهر در مسیر تحول قرار دارد، گفت: چنین مسیری به خوبی قابل مشاهده است و لازم است بخشی از خدمات نظام و شهرداری برای مردم بازگو شود.

به گزارش شهرنیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین فلاح زاده در آئین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 9 سرفصل پروژه‌ شهرداری قم در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، حمل و نقل، فرهنگی، فضای سبز، سرمایه‌گذاری و شهرسازی که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: کار اگر برای خدا و در جهت خدمت به خلق باشد از دید خداوند پنهان نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی خدماتی دین و زندگی در 4 بخش خدمت‌رسانی می‌کند، مطرح کرد: بخش‌های این پروژه شامل پژوهشی، آموزشی، ترویجی و نظارتی است که با موافقت و امر رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرده است.

رئیس موسسه موضوع شناسی احکام فقهی حوزه علمیه قم با بیان اینکه در این پروژه موزه دین و زندگی را خواهیم داشت، عنوان کرد: در آینده این موزه به یک موزه بین المللی تبدیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات شهرداری، شهر در مسیر تحول قرار دارد، خاطرنشان کرد: چنین مسیری به خوبی قابل مشاهده است و لازم است بخشی از خدمات نظام و شهرداری برای مردم بازگو شود.

انتهای پیام/104


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DRPCd