رفتن به محتوای اصلی
۲۸ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۴:۲۱

فعالیت ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم

فعالیت ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: به منظور ارائه خدمات به شهروندان، ۱۶ غرفه توزیع میوه تنظیم بازار در شهر قم فعال است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم؛ محسن صادقی امینی با اشاره به تنوع خدمات و اختصاص ۱۶ غرفه عرضه میوه تنظیم بازار نوروزی در مکان‌های مختلف شهر و جانمایی ۱۵ مکان برای عرضه تزئینات سفره هفت‌سین اظهار کرد: با مساعدت و همکاری مناطق هشتگانه شهرداری قم و معاونت خدمات شهری و در راستای تسهیل و دسترسی آسان شهروندان، این غرفه‌ها جانمایی شده‌اند.

وی مهم‌ترین هدف سازمان را جلب رضایت شهروندان، همچنین ارائه خدمات مطلوب به آن‌ها دانست و افزود: تمرکز عرضه این محصولات در یک مکان خاص، نظارت بر روند توزیع را آسان‌تر، همچنین سبب ارتقای کیفیت سیما و منظر شهری و بهبود معضلات ترافیکی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه استان قم از محورهای اصلی عبور مسافران نوروزی است، خاطرنشان کرد: تأمین سوخت آسان خودروها از مواردی است که در ایام تعطیلات باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

صادقی‌امینی عنوان کرد: زیباسازی، گُل‌کاری و رنگ‌آمیزی محوطه جایگاه‌ها، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، روشنایی محوطه جایگاه‌ها و تعمیرات تجهیزات موجود از مهم‌ترین اقدامات سازمان برای آماده‌سازی جایگاه‌های سوخت تحت پوشش است.

وی ادامه داد: برای اینکه فعالیت‌های سازمان به صورت منسجم و سازمان‌یافته انجام شود، با تمهیدات در نظر گرفته شده بازرسان سازمان به‌طور مستمر از جایگاه‌ها بازدید می‌کنند تا بر عرضه صحیح سوخت نظارت کامل داشته باشند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: تمام غرفه‌های میدان بزرگ میوه و تره‌بار شهید رجایی، فروشگاه‌های همشهری و بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار ریحان در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید فعالیت ویژه و بدون وقفه دارند.

صادقی‌امینی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم سال جاری نیز مانند سال‌های گذشته ارائه دهنده خدمات مطلوبی به شهروندان، زائران و شهروندان شهر کریمه اهل بیت (ع) باشیم.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/KmPAb