رفتن به محتوای اصلی
۱۵ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۶:۳۴
رئیس پلیس راهور استان قم خبر داد؛

فعالیت 320 پلیس برای کنترل ترافیک نیمه شعبان/همکاری مناسب پلیس و شهرداری قم

مطلب بدون عنوان 521
رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به فعالیت 120 نفر نیروی راهور در سه شیفت، گفت: فرمانده انتظامی استان قم نیز وعده تخصیص 200 نفر نیرو برای کنترل ترافیک را داده‌اند.

به گزارش شهرنیوز، سرهنگ غلامرضا صدفی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: جلسات مختلفی و بسیاری با شهرداری برای مباحث ترافیکی برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه طرح کنترل ترافیک بر اساس تحلیل داده‌های 5 ساله اندیشیده شده است، مطرح کرد: در سال 98 مطابق آمار ارائه‌شده، 80 هزار وسیله نقلیه وارد شهر قم شده‌اند.
رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه بازدیدهای روزانه از پارکینگ‌ها و مراحل آماده‌سازی آن‌ها در حال انجام است، عنوان کرد: باید زیرساخت‌های لازم پارکینگ‌ها به‌خوبی انجام شود تا در صورت بروز بارندگی با مشکل روبرو نشویم.
وی با اشاره به فعالیت 120 نفر نیروی راهور در سه شیفت، خاطرنشان کرد: فرمانده انتظامی استان قم نیز وعده تخصیص 200 نفر نیرو برای کنترل ترافیک را داده‌اند.
صدفی با تأکید بر اینکه برخی اظهار نظرات غیرتخصصی مشکلاتی را به وجود آورده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات سنوات گذشته عدم استفاده درست از تمام ظرفیت پارکینگ‌ها بوده است.
وی ادامه داد: در این راستا مقرر شد نیروهای راهور و شهرداری در پارکینگ‌ها حضور داشته باشند و پارک سر به جلو را راهنمایی کنند.
رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به اینکه عنوان‌شده که محدودیت‌های ترافیکی نداشته باشیم، یادآور شد: باتوجه به حجم ترافیک واردشده امکان عدم ایجاد محدودیت ترافیک وجود ندارد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nmNy