رفتن به محتوای اصلی
۲۴ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۸:۴۰
با تقدیر از برگزیدگان؛

دومین جشنواره رسانه‌ای "شهرما" پایان یافت

دومین جشنواره رسانه‌ای
آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای "شهرما" شهرداری قم همراه با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما با حضور عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مهدی توکلیان پیشکسوت رسانه و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ، مهدی کلانتر زاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، یوسف پور مدیر خانه مطبوعات استان و اصحاب رسانه چهارشنبه 24 اسفندماه در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد.

در ابتدای این برنامه مهدی کلانتر زاده رئیس شورای سیاست‌گذاری دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما و مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه درمجموع 364 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: در بخش ویژه جشنواره رسانه‌ای شهرما با موضوع جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، شاهد حضور پرشور اصحاب رسانه‌ بودیم.

سپس امیرعلی عموزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه اصحاب رسانه‌ رسالت‌های سنگینی دارند، گفت: فعالین این عرصه باید با وجدان کاری به دنبال تحقق رسالت‌های خبررسانی خود در جامعه باشند.

مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم نیز در این آئین اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای شهرما باید موجب افتخار شهروندان قمی به این شهر شود.

گفتنی است، در این آئین ضمن تقدیر از آثار برگزیده، رسانه‌های برگزیده و شاخص در بخش انتشار و بازنشر اخبار مدیریت شهری، پرداخت تخصصی به موضوعات شهری، برگزاری نشست‌ها و گفتگوهای تخصصی و پرداخت به موضوعات شهری در قالب طنز نیز تجلیل شدند.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/ntNY