رفتن به محتوای اصلی
۲۴ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۹:۱۷

ارسال 364 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای "شهرما"/ضرورت مشارکت بیشتر خبرنگاران در حوزه‌های مدیریت شهری

مطلب بدون عنوان 623
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ارسال 364 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ارسال 364 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده امروز چهارشنبه 24 اسفندماه در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای شهرما که در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: 9 قالب در دستور کار این جشنواره قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره 10 موضوع و 50 زیر موضوع محور قرارداشتند، مطرح کرد: متأسفانه در این 50 زیر موضوع تنها 10 مورد، توجه اصحاب رسانه را به خود جلب کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه قم از ظرفیت رسانه‌ای بالایی برخوردار است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم در سومین دوره جشنواره رسانه‌ای شهرما، موانع و مشکلات موجود را رفع کنیم تا شاهد توجه بیش‌تر اصحاب رسانه به آن باشیم.

وی با تأکید بر اینکه درمجموع 364 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌شده است، خاطرنشان کرد: در بخش ویژه جشنواره رسانه‌ای شهرما با موضوع جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، شاهد حضور پرشور اصحاب رسانه‌ بودیم.

کلانترزاده با بیان اینکه برای نخستین بار در سال آینده 4 ردیف بودجه به بخش رسانه‌ای شهرداری قم اختصاص پیداکرده است، تصریح کرد: در حوزه اطلاع‌رسانی مجموعه مدیریت شهری در چهار محور تحلیل، سامانه 137، انتشار اخبار و راهبری رسانه برای سال 1402 بودجه دیده‌شده است.

وی با اشاره به برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای زائرین کریمه، یادآور شد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره نیز تا 20 فروردین‌ماه 1402 است و امیدواریم در این جشنواره نیز شاهد حضور اصحاب رسانه باشیم.

انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nVNU