رفتن به محتوای اصلی
۱ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۵:۳۸

آماده‌سازی جایگاه‌های عرضه سوخت  CNGقم برای ایام نوروز/ از بازسازی تجهیزات تا انجام اقدامات پیشگیرانه

آماده‌سازی جایگاه‌های عرضه سوخت  CNGقم برای ایام نوروز/ از بازسازی تجهیزات تا انجام اقدامات پیشگیرانه
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از آماده‌سازی جایگاه‌های 10 گانه عرضه سوخت CNG جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائرین خبر داد.
تهیه البسه نو مختص کارکنان، گل‌کاری، زیباسازی و رنگ‌آمیزی، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، رفع معایب روشنایی محوطه جایگاه‌ها و اورهال تجهیزات دستگاه‌های موجود، بخشی از فرآیند آماده‌سازی جایگاه‌های تحت پوشش در ایام پایانی سال بوده است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به اهمیت آماده‌سازی جایگاه‌های عرضه سوخت CNG در ایام پایانی سال و ایام نوروز، اظهار کرد: تهیه البسه نو مختص کارکنان، گل‌کاری، زیباسازی و رنگ‌آمیزی، آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی، رفع معایب روشنایی محوطه جایگاه‌ها و اورهال تجهیزات دستگاه‌های موجود، بخشی از فرآیند آماده‌سازی جایگاه‌های تحت پوشش در ایام پایانی سال بوده است.
وی انجام بازدیدهای دوره‌ای و تعمیرات پیشگیرانه در سطح جایگاه‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: قبل از متوقف شدن جایگاه‌ها و بروز اشکال در سیستم کمپرسورها و تجهیزات، می‌بایست تعمیرات اساسی صورت پذیرد تا از آسیب‌های جدی به قسمت‌های اصلی و پرهزینه جلوگیری و در صرف هزینه‌های هنگفت صرفه‌جویی شود و همچنین توقف‌های طولانی در جایگاه‌ها صورت نپذیرد.
مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم افزایش سطح سیستم‌ ایمنی جایگاه‌ها را مهم ارزیابی و ابراز کرد: ضروری است رعایت نكات ایمنی اعم از شارژ كپسول‌های آتش‌نشانی، پیاده كردن سرنشینان در هنگام سوخت‌گیری، عدم استعمال دخانیات و سایر موارد ایمنی دیگر به‌طور همیشگی رعایت شود.
مظفری در پایان با تأکید بر اهمیت رعایت نكات ایمنی، افزود: از همشهریان و مسافران خواهشمندیم اجازه دهند فرآیند سوخت‌گیری صرفاً توسط اپراتورها و کارکنان جایگاه‌ها انجام شود.
انتهای پیام/
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nSNg