رفتن به محتوای اصلی

پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری قم به بیش از ۱۵ هزار تماس در نوروز

مطلب بدون عنوان 8086
سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به ۱۵ هزار و ۷۹۳ تماس شهروندان و زائران پاسخ داده است.

به گزارش شهرنیوز، سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ایام نوروز به‌صورت شبانه‌روزی فعال بوده و به ۱۵ هزار و ۷۹۳ تماس شهروندان و زائران پاسخ داده است.

این تماس‌ها از ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۴ ثبت شده و شامل درخواست‌هایی در حوزه اسکان، راهنمای زائران و غرفه‌های میوه و تره‌بار بوده است.

گفتنی است ۹۰۲ تماس درخصوص اسکان فرهنگیان، ۲۷۹ تماس درباره اسکان شهرداری و ۳۰ تماس مربوط به اسکان در هتل‌ها بوده است.

همچنین، ۸۲۱ تماس برای راهنمایی زائران و ۳۳۴ تماس در ارتباط با غرفه‌های میوه و تره‌بار دریافت شده است.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/gbtT4F