رفتن به محتوای اصلی
۲۹ فروردین, ۱۴۰۲ / ۰۸:۰۱
مدیر منطقه پنج شهرداری قم:

مهلت یک‌ماهه به مالکان املاک در مسیر خیابان‌های حاج رضایی و شیخ حسن مثله جمکران

مهلت یک‌ماهه به مالکان املاک در مسیر خیابان‌های حاج رضایی و شیخ حسن مثله جمکران
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از مهلت یک‌ماهه به مالکان املاک در مسیر خیابان‌های حاج رضایی و شیخ حسن مثله جمکران به‌منظور تعیین تکلیف این پروژه‌ها خبر داد.

به گزارش واحد خبر منطقه پنج شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به برنامه‌ریزی منطقه 5 شهرداری برای بازگشایی مسیر خیابان‌های حاج رضایی و شیخ حسن مثله در اطراف مسجد مقدس جمکران اظهار داشت: نظر به‌ضرورت بازگشائی مسیر طرح خیابان شهید حاج رضایی و خیابان شیخ حسن مثله، شهرداری قم در راستای اجرای آن و با هدف توسعه شهری قصد تملک املاک باقیمانده در این طرح را دارد. 
به گفته وی، با عنایت به تخصیص اعتبارات لازم نقدی و غیر نقدی به این پروژه در سال جاری، کلیه مالکین و صاحبان حقیقی و حقوقی املاک مذکور نسبت به همکاری با شهرداری برای حصول توافق اقدام و با ارائه اسناد مالکیتی و مدارک شناسایی در اسرع وقت به اداره املاک شهرداری منطقه پنج واقع در میدان ولیعصر (عج) مراجعه کنند.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه در صورت عدم مراجعه شهروندان، شهرداری قم نیز مطابق مواد 8 و 9 لایحه قانونی نحوه تملک اقدام می‌کند، ابراز کرد: کلیه عواقب این اقدام به عهده مالکین بوده و به استناد دعوت‌نامه و اخطار قانونی و اطلاع‌رسانی، شهرداری هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد. 
انتهای پیام/


منبع مطلب: واحد خبر منطقه پنج شهرداری قم
https://qom.ir/rnNb