رفتن به محتوای اصلی

نشست هم اندیشی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرداری قم برگزار شد

نشست هم اندیشی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرداری قم برگزار شد
نشست هم اندیشی اقدامات و برنامه‌های مدیریت شهری به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روز قشر بسیج ادارات با حضور مدیران و جمعی از نمایندگان دستگاه های اجرایی برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، جلسه هم اندیشی و هماهنگی به مناسبت روز قشر بسیج ادارات و هفته دفاع مقدس با حضور سرهنگ عباسی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهرداری قم، کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، حجازی مشاور شهردار قم در امور خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان، در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

در این نشست، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر لزوم چگونگی اجرای برنامه های متنوع تاکید و مورد بحث و تبادل نظر و گفتگو قرار گرفت.

گفتنی است هشت سال دفاع مقدس، تابلویی گویا و همیشه زنده از جلوه های غرور آفرین و صحنه های افتخار آمیزی است که استقامت و پایداری و بیداری اسلامی دلیرمردان ایران اسلامی در برابر تجاوز ناجوانمردانه رژیم بعثی صدام با حمایت و پشتیبانی کامل نظام سلطه را به زیبایی هر چه تمامتر به نمایش گذاشته و یکی از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای آبی و خاکی، مرزهای دینی و اعتقادی میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.


https://qom.ir/mFPVd