رفتن به محتوای اصلی
۳ تیر, ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۴

نصب سازه‌های ترافیکی محدودیت ارتفاع در بلوار شهید سلیمانی قم

نصب سازه‌های ترافیکی محدودیت ارتفاع در بلوار شهید سلیمانی قم
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: احداث سازه‌های دروازه‌ای با نصب تجهیزات ترافیکی بر روی آن بهترین حالت در معابر دارای محدودیت ارتفاعی است.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم: علیرضا خلیلی از اجرای طرح ایمن‌سازی و ساخت و نصب سازه‌های ترافیکی محدودیت ارتفاع در سطح شهر بخصوص در بلوار شهید سلیمانی خبر داد .

وی در این خصوص توضیح داد: پل‌های قدیمی که بر روی رودخانه قم ساخته‌شده و معابر شرق و غرب شهر قم را به هم متصل می‌کند از مسیر بلوار شهید سلیمانی دارای محدودیت ارتفاع بوده که در سال‌های گذشته علیرغم وجود سازه‌های مخصوص ترافیکی ، شاهد گیر کردن خودروهای سنگین در این محل‌ها بوده‌ایم .

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: در این طرح ، سازه‌ها که به‌صورت فلزی ساخته می‌شوند قبل از محل زیرگذر نصب و با چراغ و تابلوهای انتظامی و هشداری، رانندگان را از حداکثر ارتفاع مجاز مطلع می‌کنند و با جانمایی صحیح، این فرصت به رانندگان با ارتفاع بیشتر داده می‌شود که بتوانند مسیر را دور زده و از سایر مسیرهای امن تردد نمایند.

وی خاطرنشان کرد: مسیر جنوب به شمال بلوار شهید سلیمانی و زیر پل نهم دی و ورودی رودخانه از بلوار شهید محمد منتظری ایمن‌سازی شده و مسیر شمال به جنوب این بلوار حدفاصل میدان زائر تا پل رضوی نیز در دستور ساخت و نصب است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tmPbl