رفتن به محتوای اصلی
۲۵ بهمن, ۱۴۰۲ / ۰۹:۲۷
مدیر منطقه 2 قم:

نظافت روزانه 3 میلیون و 44هزار مترمربع سطح منطقه 2 قم/صدور اخطار و پیگیری انتقال صنوف مزاحم بلوار شاهد

نظافت روزانه 3 میلیون و 44هزار مترمربع سطح منطقه 2 قم/صدور اخطار و پیگیری انتقال صنوف مزاحم بلوار شاهد
مدیر منطقه دو شهرداری قم از نظافت 3 میلیون و 44 هزار مترمربع و جمع‌آوری 110 تن زباله به‌صورت روزانه در سطح منطقه خبر داد.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فعالیت حوزه خدمات شهری منطقه اظهار کرد: روزانه 110 تن زباله در منطقه جمع‌آوری و سه میلیون و 44 هزار مترمربع از سطح منطقه رفت‌وروب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تمامی زباله‌ها در سایت زباله البرز پردازش می‌شود افزود: کلان‌شهر قم از معدود کلان‌شهرهایی بوده که عملیات دفن زباله انجام نمی‌شود و ما شاهد معضلات حاصل از دفن زباله نیستیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم تصریح کرد: روزانه 81 نیرو در حوزه خدمات شهری و با 11 دستگاه پرس در سطح منطقه  فعالیت دارند.

وی از مشارکت شهرداری منطقه دو با اداره کل راه‌آهن  خبر داد و گفت: با همکاری اداره کل راه‌آهن ادامه دیوار گذاری حریم ریل تا انتهای کمربندی امام علی (ع) در حال انجام است.

حسینی ساماندهی صنوف مزاحم را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد:32 صنف مزاحم در بلوار شاهد شناسایی و اخطار لازم مبنی بر انتقال این اصناف به شهرک صنوف داده‌شده، در تلاشیم تا به‌زودی شاهد انتقال اصناف به شهرک صنوف باشیم.

وی اضافه کرد: در راستای تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده در بلوار جمهوری پروژه پیاده‌روسازی و حاشیه بلوار جمهوری در سال آینده پیش‌بینی‌شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم در پایان با توجه به پروژه لوله‌گذاری در بلوار جمهوری خاطرنشان کرد: پروژه لوله‌گذاری در بلوار جمهوری به‌منظور جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی پیشرفت خوبی داشته است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KQPhM