رفتن به محتوای اصلی
۱۶ دی, ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۴
عضو شورای شهر قم:

نقش مهم شهروندان در رفع مشکلات محلات/شهر با مشارکت شهروندان ساخته می‌شود

نقش مهم شهروندان در رفع مشکلات محلات/شهر با مشارکت شهروندان ساخته می‌شود
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: هیچ‌کس بهتر از شهروندان ساکن در هر منطقه از مشکلات آن خبر ندارد؛ لذا با جلب مشارکت و نظرات شهروندان ساکن در هر محله می‌توانیم نقشه راهی برای مدیران شهری باشیم .

به گزارش شهرنیوز، حسن طلایی در نشست پاسخگویی به مطالبات مردمی که در مسجد امیرالمؤمنین (ع) برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت میلاد فرخنده صدیقه کبری، روز مادر و تولد بنیان‌گذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از اقداماتی که در شورای اسلامی شهر در حال پیگیری است همین ملاقات‌های مردمی در مساجد و محله است.

وی با بیان اینکه ما خودمان از جنس مردم هستیم و هدف‌مان مرتفع نمودن مشکلات شهر و شهروندان است، خاطرنشان کرد: هیچ‌کس بهتر از شهروندان ساکن در هر منطقه از مشکلات آن خبر ندارد؛ لذا با جلب مشارکت و نظرات شهروندان ساکن در هر محله می‌توانیم نقشه راهی برای مدیران شهری باشیم .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم در خصوص پاسخ به نامه‌ها و سؤالات شهروندان افزود: در شهر قم ۲۰ دستگاه در حال رسیدگی به مشکلات شهری هستند و همه نامه‌ها و درخواست‌های شما به دستگاه‌‌های مربوطه انتقال داده می‌شود و مسائلی را که می‌توان در حضور مدیران شهری حل می‌کنیم و مسائلی را هم که نیاز به بودجه شهری دارند، هم در بودجه شهری اصلاح و اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/yDPPZ