رفتن به محتوای اصلی
طباطبایی‌نژاد:

هدف شهرداری قم در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، حرکت به سمت جهانشهر دینی است

هدف شهرداری قم در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، حرکت به سمت جهانشهر دینی است
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، هدف از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی در سطح شهر توسط شهرداری را رسیدن به جهانشهر دینی شدن قم دانست.

به  گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد در در نشست هم‌اندیشی با منتخب مدیران رسانه‌های استان و برخی صاحب‌نظران حوزه خبر و اطلاع‌رسانی که در سالن جلسات رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: هدف‌گذاری ما حرکت به سمت جهان شهر دینی بوده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی به منظور محله مسجد محور طراحی شده است، مطرح کرد: پروژه محراب شهر و پروژه کمک به مراکز فرهنگی ازجمله طرح‌های اثرگذار در این راستا هستند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه دیگر موضوعات شهری مورد توجه شهرداری است، عنوان کرد: محدوده مرکزی شهر قم مورد توجه ویژه است و طرح حریم حرم در این محدوده مطرح شده است.

وی با تأکید بر اینکه تعداد پروژه‌های سال گذشته نسبت به سال قبل 100 درصد افزایش یافت، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش بودجه داشته‌ایم.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه موضوع اربعین، غدیر و نیمه شعبان با جدیت بیش‌تری دنبال می‌شود، تصریح کرد: در این مناسبت‌ها بخش فرهنگی را فعال‌تر کردیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه فرهنگی همکاری با قرارگاه 19 دی افزایش‌یافته است، یادآور شد: افزایش این همکاری‌ها منجر به اجرای طرح شهربانو شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های مختلف فرهنگی در شهر فعال شده‌اند، ابراز کرد: موضوع ایثار و شهادت طی دو سال گذشته به‌صورت ویژه دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه ورزش همگانی مورد نظر ویژه شهرداری است، اذعان کرد: ورزش پیشکسوتان و ورزش پایه به‌عنوان ورزش همگانی مورد توجه قرار گرفته است.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه در عرصه شعر و تئاتر نیز ورود جدی داشته‌ایم، اظهار کرد: موضوع گردشگری نیز یک موضوع مهم است که با تورهای مختلف به دنبال تقویت آن هستیم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/y9PRo