رفتن به محتوای اصلی
۱۸ آذر, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۹
مدیر منطقه چهار قم مطرح کرد؛

همکاری شهرداری قم برای تأمین سرانه‌های آموزشی/تأمین 2 قطعه فضای آموزشی در انسجام

همکاری شهرداری قم برای تأمین سرانه‌های آموزشی/تأمین 2 قطعه فضای آموزشی در انسجام
مدیر منطقه چهار شهرداری قم گفت: شهرداری با دستگاه‌های مرتبط برای جبران کمبود سرانه‌های آموزشی در منطقه چهار همکاری دارد.

به گزارش شهرنیوز، ‌علیرضا اقبالیان در گفت‌وگویی اظهار داشت: خلأهایی در فضای آموزشی منطقه چهار وجود دارد که در برخی مناطق از جمله بلوار غدیر در حال جبران هستیم.

وی افزود: در خیابان انسجام مشکلاتی در زمینه فضای آموزشی وجود داشت که در این خصوص دو زمین تعیین تکلیف شده و واگذاری‌های آن نیز به‌زودی انجام می‌گیرد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم عنوان کرد: یکی از معضلات در سطح شهر این است که مدارس غیرانتفاعی در حال احداث در شوارع فرعی مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد می‌کنند که این موضوع باید با هم‌افزایی دستگاه‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه شهرداری برای عملکرد بهتر به پشتیبانی دیگر دستگاه‌ها نیاز دارد، ابراز کرد: در هر موضوعی که دستگاه‌های خدمت‌رسانی فعال در شهر با همکاری و هم‌افزایی پیش رفته‌اند، خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.

 اقبالیان گفت: منطقه چهار با سه هزار هکتار مساحت، بزرگ‌ترین منطقه قم و دارای مراکز فرهنگی و گردشگری بسیاری است و به جز مناطق سه و ۶ با سایر مناطق هم‌جوار است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم به وضعیت خدمت‌رسانی به این منطقه اشاره کرد و افزود: در سطح منطقه چهار تنها در محله یزدان شهر، بافت فرسوده داریم که برنامه‌ریزی لازم برای خدمت‌رسانی به این مناطق صورت گرفته است.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/tfPKE