رفتن به محتوای اصلی
۲۶ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۸:۱۱
رئیس پلیس راهور قم:

وجود تعامل تنگاتنگ شهرداری قم و پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک و کنترل تخلفات/کاهش تخلفات ساکن با راه‌اندازی موتورسیکلت هوشمند در قم

وجود تعامل تنگاتنگ شهرداری قم و پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک و کنترل تخلفات/کاهش تخلفات ساکن با راه‌اندازی موتورسیکلت هوشمند در قم
رئیس پلیس راهور استان قم گفت: تعامل تنگاتنگی میان شهرداری و پلیس راهور در جهت روان‌سازی ترافیک و کنترل تخلفات وجود دارد.

سرهنگ غلامرضا صدفی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به تعاملات خوب شهرداری قم و نیروی انتظامی در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان اظهار داشت: همکاری و هماهنگی تنگاتنگی میان پلیس راهور و شهرداری کلان‌شهر قم در راستای روان‌سازی ترافیک و کنترل تخلفات و برخورد با رانندگان هنجارشکن وجود دارد.

وی در خصوص استفاده از سیستم‌های دوربین در سطح شهر قم ابراز کرد: از دو سال قبل این سیستم‌های ثبت تخلف در قم فعال‌شده و به‌صورت 24 ساعته انجام خدمت می‌کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم تصریح کرد: دراین‌باره تأمین و زیرساخت‌های سیستم با شهرداری و کد گرفتن برای اعمال تخلف بر عهده پلیس راهور و فاوای پلیس راهور فراجاست که ما موظف هستیم آن را پیگیری کنیم.

وی با بیان اینکه اخیراً در سطح کشور برای نخستین بار موتورسیکلت هوشمند با همکاری شهرداری قم راه‌اندازی شد، عنوان کرد: در حال حاضر ثبت تخلفات ساکن به‌صورت مداوم در سطح شهر به‌صورت الکترونیکی و برخط انجام می‌شود.

صدفی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت هسته مرکز شهر قم به‌خصوص خیابان‌هایی که تردد خودرو ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند، از این موتورسیکلت‌های هوشمند استفاده می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان قم گفت: برخورد با تخلفات در همان زمان و آنی انجام می‌گیرد که بسیار اثرگذار است.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری در جهت اجرای ماده 108 قانون و برنامه ششم توسعه، مطابق متن این قانون در طول سال‌های گذشته، همکاری و پشتیبانی مناسبی از پلیس راهور در حوزه تأمین خودرو و اقلام موردنیاز داشته است، مطرح کرد: در حال حاضر در جهت کنترل ترافیک و برخورد با تخلفات هماهنگی و پشتیبانی خوبی در سطح شهر حاکم است که جای تقدیر از شهرداری قم دارد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/lnNW