رفتن به محتوای اصلی
۷ آذر, ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۰

پیام تبریک شهردار قم به مناسب روز "نیروی دریایی"/امنیت کشور مرهون حراست آزادمردان بی‌ادعاست

پیام تبریک شهردار قم به مناسب روز
شهردار قم در پیامی فرارسیدن هفتم آذرماه روز نیروی دریایی را تبریک گفت.

به گزارش شهرنیوز، متن پیام دکتر سقائیان نژاد به شرح زیر است:

در گوشه گوشه سرزمین پهناور ایران اسلامی، آزادمردانی غیور و بی‌ادعا، از کیان این نظام مقدس حراست می‌کنند و درراه امنیت و اقتدار آن با تمام وجود در تلاش هستند.

دلاورمردان نیروی دریایی در پهنه‌های آبی این مرزوبوم همواره توانسته‌اند صلابت و اقتدار ایران اسلامی را در مقابل چشمان جهانیان به نمایش بگذارند و حس امنیت و آرامش را در دل میلیون‌ها ایرانی زنده نگهدارند.

هفتم آذرماه روز نیروی دریایی و سالروز عملیات پیروزمندانه "مروارید" در پهنه آب‌های خلیج‌فارس برای دفاع از مرزهای آبی ایران اسلامی و شکست سنگین بر پیکره رژیم بعث عراق را گرامی داشته و بار دیگر به شهدای گران‌قدر این رکن نظام مقدس ایران اسلامی ادای احترام می‌کنیم.

امید آن دارم موفقیت بیش‌ازپیش نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در زمینه آمادگی، خودکفایی و پیشرفت که از اساسی‌ترین راهبردهای نظامی به‌منظور مقابله با تهدیدات دشمن است، در سایه زعامت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مستدام باشد.

این روز را صمیمانه به تمامی تلاش‌گران دریادل نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و از خداوند منان موفیقت آنان را خواستارم.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/MiP9i