رفتن به محتوای اصلی
۱۵ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۱

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا

پیام تبریک شهردار قم به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا
شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته فراجا را گرامی داشت و این روز را به خادمان امنیت کشور تبریک گفت.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم با صدور پیامی، فرارسیدن هفته فراجا را تبریک گفت.

متن پیام دکتر سقائیان نژاد به شرح زیر است:

خداوند زمین را محلی امن و قرار برای آدمی آفرید و امینت را ازجمله نعمت‌های خود برشمرد و حتی امنیت کامل را هدف حکومت اهل ایمان دانست: «وَ لَیمَکنَنَّ لَهُمْ دِینَهُمُ الَّذِی ارْتَضى‏ لَهُمْ وَ لَیبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْناً یعْبُدُونَنِی لا یشْرِکونَ بِی شَیئاً» (نور55)

از الزامات جامعه‌ای مترقی و رو به تعالی، آرامشِ روح و روان در بین افراد جامعه است و این مهم در سایه امنیت پدیدار شده و رخ می‌نماید؛ امنیتی که در ایران اسلامی ایجاد اختلال در آن همیشه توسط دشمنان و بدخواهان با صرف هزینه‌ها و تلاش‌هایی مذبوحانه وجود داشته و لحظه‌ای از آن دست برنداشته‌اند.

به یُمن حضور و برکت وجود مجموعه‌ای خدوم و فداکار در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر ارکان امنیتی و نظامی کشور، نقشه‌های شوم و برنامه‌های گوناگون برای ایجاد آشوب و تنش در ایران اسلامی همواره با شکست مواجه شده و امروز در جای‌جای میهن عزیزمان با رشادت و صلابت سربازان این آب‌وخاک امنیت مردم در سایه اقتدار وجود دارد.

پلیس در فرهنگ برآمده از جمهوری اسلامی ایران، نیرویی است که کارکردی فراتر از وجهه نظامی داشته و حدود وظایف آن در حوزه‌های مختلف مرتبط با مردم باعث شده تا امروز کارکرد اجتماعی آن نیز علاوه بر حوزه‌های نظامی و انتظامی موردتوجه و تأکید قرارگرفته که اثرگذاری آن نیز در اجزای جامعه مشهود است.

گرامی می‌داریم یاد و نام شهدای جاویدان فرماندهی انتظامی ایران اسلامی که با نثار جان خویش در راه اسلام و انقلاب، امنیت پایدار برای مردم را به ارمغان آوردند و با تبریک فرارسیدن هفته انتظامی به‌تمامی ارکان فرماندهی انتظامی کشور، از رشادت‌ها و مجاهدت‌های شجاعانه تمامی بخش‌های این فرماندهی به‌خصوص در مجموعه فرماندهی استان قم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

تعامل و مشارکت موجود بین مجموعه‌های گوناگون پلیس و شهرداری قم و افزایش آن در سال‌های اخیر منشاء برکات بسیاری برای این شهر مقدس شده که امیدواریم در سایه وحدت و همدلی این مهم همواره برقرار بماند.

از درگاه خداوند متعال تداوم توفیق خدمت و سربازی در لوای جمهوری اسلامی ایران و تحت زعامت فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی برای تمامی سنگربانان امنیت و صلابت کشور عزیزمان را خواستارم.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/tCNO