رفتن به محتوای اصلی
۱۲ اسفند, ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۲
هم‌زمان با ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام؛

پیام تبریک شهردار قم به‌مناسبت روز جوان

دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی فرارسیدن سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و روز جوان را تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

به نام خدا

درود و سلام بر جوانان عزیز کشور به‌ویژه جوانان غیور و پرنشاط قم

محکم‌ترین پشتوانه امیدواری به آینده سرزمین‌مان، وجود جوانانی است که با تکیه بر شور و استعداد جوانی، دغدغه بالندگی کشور را دارند.
آن‌ها که اگر انگیزه و تلاش‌شان در همه سال‌های پر فرار و نشیب پس از انقلاب نبود نمی‌توانستیم با افتخار از دستاوردها و موفقیت‌های ایران عزیزمان سخن بگوییم.
جوانانی که با تأسی به صاحب نام روز جوان؛ حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام در مسیر زندگی با عزت زیر پرچم حسین بن علی علیه‌السلام گذاشته‌اند و از هیچ فداکاری برای رسیدن به اهداف عالی و انسانی فروگذار نکرده‌اند. چه آن جوانانی که در ۸ سال دفاع مقدس، جانانه و مقتدرانه در برابر حفاظت از مرزهای وطن‌مان سینه سپر کردند و مصداق آیه « إِنَّهُمْ فِتْیَةٌ آمَنُوا بِرَبِّهِمْ وَ زِدْناهُمْ هُدیً؛ آن‌ها جوانانی بودند که به پروردگارشان ایمان آوردند و ما بر هدایت‌شان افزودیم» شدند و چه آن‌هایی که پرچم تعالی پیشرفت کشور را به دست گرفته و علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، به تلاش شبانه‌روزی ادامه می‌دهند.
فرا رسیدن سالروز میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و روز جوان را به تک‌تک ‏شما که همت بلندتان همواره آمیخته با تعهد، اخلاص، تلاش، تخصص و شور و شعور انقلابی و اسلامی است، صمیمانه تبریک و تهنیت ‏می‌گویم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد


https://qom.ir/nnNI