رفتن به محتوای اصلی
۱ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۹

پیام تسلیت شهردار قم به مناسب شهادت تعدادی از پاسداران در سوریه

پیام تسلیت شهردار قم به مناسب شهادت تعدادی از پاسداران در سوریه
شهردار قم در پیامی، شهادت 5 نفر از پاسداران رشید اسلام در حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیست در دمشق سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش شهرنیوز، متن پیام دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد به شرح زیر است:

با نهایت تأثر و تأسف، بار دیگر شاهد شهادت پنج پاسدار رشید اسلام در حمله ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی در دمشق سوریه بودیم. این اقدام غیرانسانی و بی‌رحمانه صهیونیست‌ها در برابر تلاش‌های ضد تروریستی جمهوری اسلامی ایران و همراهی با دولت سوریه در شکست گروه‌های تکفیری و داعشی، محکوم و قابل توصیف نیست.

مردم غیور ایران اسلامی، با افتخار و شجاعت، همچنان در مقابل تهدیدات و تلاش‌های دشمنان ایستاده و با تمام وجود در راه مقابله با تروریست، پایبند به اصل حفظ امنیت و استقرار صلح و آرامش در منطقه تا پای جان خواهند بود.

با تبریک و تسلیت  پرواز آسمانی پنج مدافع حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام و حافظان اقتدار و امنیت ایران اسلامی و سربازان راه مقاومت آزادی قدس شریف، از خداوند متعال برای خانواده معزز این شهیدان والامقام، صبر و شکیبایی بر مهلت فراق مسئلت داریم.

گرامی می‌دارم یاد و خاطره ۲ نفر از شهیدان آسمانی این حمله تروریستی که شهر قم به حضور آنان مفتخر است و بدون شک جایگاه رفیع شهادت به یُمن تربیت آنان در فضای معنوی این شهر مقدس بوده تا اسوه‌ای شوند در میان شجاع‌ترین فرزندان ایران در مسیر دفاع از کشور و همواره در قلب تمامی مردم ایران جاودانه خواهند ماند.

امید آن دارم در کنف الطاف کریمانه حضرت باری تعالی نابودی کامل رژیم منحوس و جعلی اسرائیل در آینده‌ای نزدیک به وقوع پیوسته و جهان از لوث وجودشان پاک و مطهر گردد.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/yDPQB