رفتن به محتوای اصلی
۲۴ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۶
معاون عمرانی شهرداری قم خبر داد:

پیشرفت فیزیکی بیش از ۱۱ درصدی مرکز فرماندهی آتش‌نشانی در قم

پیشرفت فیزیکی بیش از ۱۱ درصدی مرکز فرماندهی آتش‌نشانی در قم
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از پیشرفت فیزیکی ۱۱ درصدی در ساخت مرکز فرماندهی ایستگاه آتش‌نشانی مرکزی خبر داد و گفت: زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده برای اجرای این پروژه ۱۵ ماه است.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: پروژه ساختمان فرماندهی ساختمان ایستگاه آتش‌نشانی مرکزی قم واقع در بلوار پیامبر اعظم (ص) با مبلغ اولیه بالغ‌بر 7 و نیم میلیارد تومان آغازشده است.

 وی با بیان اینکه این ساختمان شامل یک زیرزمین، همکف و چهار طبقه روی سقف خواهد بود، افزود: در این مجتمع ساختمان اداری، حقوقی، مالی، آموزشی و همه بخش‌های مربوط به سازمان آتش‌نشانی کلان‌شهر قم پیش‌بینی‌شده است.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت ایستگاه آتش‌نشانی مادر بیش از ۱۱ درصد بوده که اسکلت و سازه زیرزمین و همکف عملیاتی شده است.

 حلوایی‌زاده اضافه کرد: همزمان با این بحث عملیات خرید تجهیزات سیستم سرمایش، هواسازها، چیلرها و حتی آسانسورها و تابلو برق‌ها نیز به‌منظور تسهیل در اجرای پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

 وی ادامه داد: برنامه‌ریزی به این صورت است که تأسیسات مکانیکی و برقی همزمان با تکمیل اسکلت آماده شود و در حال حاضر در شرف ساخت این دستگاه‌ها و در مرحله احداث و مونتاژ هستند.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اضافه کرد: امید است با توجه به زمان‌بندی ۱۵ ماه پیش‌بینی‌شده برای ساخت این پروژه بتوان با حداقل تأخیر این پروژه را در اختیار شهر قرار داد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/tYPPD