رفتن به محتوای اصلی
۲۱ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۸:۵۰
معاون ‎عمرانی شهرداری قم خبر داد:

پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح فردوسی‌_‎ صد‎و‎‌قی

پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح فردوسی‌_‎ صد‎و‎‌قی
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی گفت: تقاطع غیرهمسطح فردوسی _ صدوقی پیشرفت ۴۰ درصدی داشته است و اوایل سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح محور فردوسی و بلوار آیت‌الله صدوقی از سال گذشته آغاز شده و با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۵ میلیارد تومان به‌صورت رو‎گذر احداث می‌شود.  

وی با بیان اینکه محور فردوسی از رینگ‌های اصلی و میانی شهر است افزود: تقاطع این محور با بلوار آیت‌الله صدوقی به‌منظور کاهش بار ترافیکی در این محدوده در اولویت قرار گرفته است.  

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: طول محور مستقیم این تقاطع به اضافه طول مسیرهای دسترسی ۳۸۰ متر است و حدود دو هزار تن میل‌گرد صرف این پروژه خواهد شد.  

وی ادامه داد: در جریان اجرای این پروژه مشکلات زیادی همچون جابه‌جایی شبکه برق فشارقوی ۲۰ کیلووات، جابه‌جایی لوله ۴۰۰ و ۶۰۰ شبکه آب خام و لوله آب و گاز‎ وجود داشت، فیبر نوری و حوضچه مخابرات انجام شد و در مراحل پایانی هستیم.  

حلوا‎یی‌زاده تصریح کرد: در تلا‎ش هستیم پروژه را تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری برسانیم تا قطعه دیگری از محور ۲۵ کیلومتری فردوسی در شهر مقدس قم تکمیل شود.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/MfPAt