رفتن به محتوای اصلی
۲۴ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۸

پیش‌بینی 300 دستگاه تاکسی و 100 ون برای روز جهانی قدس در قم

پیش‌بینی 300 دستگاه تاکسی و 100 ون برای روز جهانی قدس در قم
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: این سازمان در روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس تمهیدات لازم جهت ایاب و ذهاب و سرویس‌دهی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی را پیش‌بینی کرده است .

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به آمادگی ناوگان تاکسیرانی برای خدمات‌رسانی به شهروندان در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: با توجه به اعلام مسیرهای راهپیمایی، سرویس‌دهی ناوگان تاکسیرانی با پیش‌بینی 300 دستگاه تاکسی خطوط و گردشی و 100 دستگاه تاکسی ون انجام می‌گیرد .
سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم ادامه داد: میدان جانبازان، میدان شهید مطهری، چهارراه بازار و تقاطع خیابان عمار یاسر - انقلاب جهت استقرار تاکسی‌ها و سرویس‌دهی در نظر گرفته‌شده است.
وی با بیان اینکه نظارت کامل بر نحوه سرویس‌دهی و کنترل نرخ توسط بازرسین سازمان و شرکت‌های بخش خصوصی انجام خواهد گرفت، افزود: شهروندان و مسافرین در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا انتقاد از نحوه سرویس‌دهی تاکسی‌ها، می‌توانند از طریق سامانه  137 و یا با شماره تلفن 36628800 ( واحد بازرسی و نظارت سازمان تاکسیرانی ) تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/


منبع مطلب: واحد خبر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم
https://qom.ir/rDNR