رفتن به محتوای اصلی
۱۲ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۰
سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری قم:

پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی و اقامه عزاداری در بوستان‌های قم در روز طبیعت/ پویش "خیمه‌های علوی در طبیعت" اجرا می‌شود

پیش‌بینی برنامه‌های فرهنگی و اقامه عزاداری در بوستان‌های قم در روز طبیعت
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم ویژه‌برنامه‌های شهرداری قم در سالروز شهادت حضرت علی(ع) همزمان با روز طبیعت را تشریح کرد و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها از یک ساعت قبل از افطار به علت حفظ احترام و شأن سالروز شهادت اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌ریزی‌ اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی همزمان با 13 فروردین‌ماه روز طبیعت، اظهار داشت: روز طبیعت امسال مقارن با سالروز شهادت امیرالمؤمنین(ع) بوده که برنامه‌هایی برای همزمانی این روز با روز شهادت پیش‌بینی‌شده است.
وی با بیان اینکه فضاسازی بوستان‌ها متناسب با سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی(ع) خواهد بود، ابراز کرد: در کنار فضاسازی سطح شهر، در بوستان‌ها نیز خدمات ویژه فرهنگی متناسب با این روز در نظر گرفته شده است.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اجرای پویش "خیمه‌های علوی در طبیعت" را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در بوستان‌ها از یک ساعت قبل و بلافاصله بعد از افطار به علت حفظ احترام و شأن سالروز شهادت اجرایی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه صوت بوستان‌ها به احترام روز و شام شهادت، حال و هوای عزاداری خواهد داشت، مطرح کرد: اقامه عزاداری در بوستان‌ها در کنار برنامه‌های فرهنگی برای روز طبیعت پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/KlPrl