رفتن به محتوای اصلی
۲۲ خرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۵
معاون شهرسازی شهرداری قم:

پیوست انتظامی در مقررات ملی ساختمان پیش‌بینی شود

پیوست انتظامی در مقررات ملی ساختمان پیش‌بینی شود
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: درخواست ما از وزارت راه و شهرسازی این است که در جریان تدوین مقررات ملی ساختمان، مسئله تدوین پیوست انتظامی ساختمان‌های عمومی و خصوصی موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش شهرنیوز، مجید متین فر در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد با اشاره به همکاری شهرداری قم و نیروی انتظامی اظهار کرد: در امر ساخت‌وساز مسکونی برای کارکنان نیروی انتظامی استان، شهرداری قم همکاری خوبی داشته است.

 وی افزود: مسئله پیوست انتظامی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری برای پیشگیری از امر سرقت و دیگر اعمال مجرمانه از موضوعاتی است که در جلسات پیشگیری از وقوع جرم به آن پرداخته‌شده و برای آن مصوباتی وجود دارد.

 معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پیگیری شهرداری قم برای اجرای این مصوبات اظهار داشت: این مسئله باید موردتوجه وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی معماری و شهرسازی قرار گیرد.

 متین‌فر با بیان رایزنی با نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان مرتبط، افزود: انجام مکاتبات در این زمینه می‌تواند مؤثر باشد تا مسئله پیوست انتظامی ساختمان‌های عمومی و خصوصی در جریان تدوین مقررات ملی ساختمان مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/104

 


https://qom.ir/tbPWt