رفتن به محتوای اصلی
۱۵ شهریور, ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۵
نماینده مردم قم در مجلس:

پیگیر اضافه شدن ۴۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی شهر قم هستیم

پیگیر اضافه شدن ۴۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان عمومی شهر قم هستیم
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری افزایش ناوگان عمومی شهر قم در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۹ دستگاه اتوبوس به شهر قم اختصاص داده شده که به دلیل واریز نشدن سهم دولت وارد ناوگان اتوبوسرانی نشده است.

حجت الاسلام و المسلمین قاسم روان بخش در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز در قم با اشاره به وضعیت حمل‌ونقل عمومی در شهر قم اظهار کرد: اقدامات و فعالیت‌های سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم قابل تقدیر است.

وی ایجاد نظم در تردد اتوبوس را یکی از عوامل تشویق‌کننده مردم در استفاده از حمل‌ونقل عمومی دانست و افزود: با خدمات دهی مطلوب سازمان اتوبوسرانی، شهروندان برنامه‌ریزی درستی برای حضور در ایستگاه و استفاده از اتوبوس را دارد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حفظ آراستگی ظاهری ناوگان تکریم رانندگان و خدمات دهی در مناطق محروم همچون شیخ آباد از خدمات ارزشمند و قابل توجه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم است.

حجت الاسلام و المسلمین روانبخش ادامه داد: در خدمات‌دهی این سازمان به شهروندان نقصی وجود ندارد و ایده‌های خوبی در این مجموعه در جریان است.

وی عمر ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم و طرح نوسازی اتوبوس‌های سازمان را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: شهر قم با تفاوت بسیار زیاد با دیگر استان‌ها جدیدترین ناوگان را در کشور دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت حمل‌ونقل شهر قم عنوان کرد: با تقویت ناوگان عمومی در سطح شهر انگیزه شهروندان افزایش پیدا کرده و شاهد کاهش خودروهای سواری خواهیم بود.

حجت السلام و المسلمین روانبخش با بیان اینکه شهر قم نیازمند ۵۰۰ دستگاه اتوبوس است، اضافه کرد: در حاضر ۲۶۰ اتوبوس در سطح شهر فعال است و این نیازمند توجه دولت به ناوگان حمل و نقل عمومی است.

وی با تاکید بر پیگیری افزایش ناوگان عمومی شهر قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد :۴۹ دستگاه اتوبوس به شهر قم اختصاص داده شده که دلیل واریز نکردن سهم دولت، وارد ناوگان اتوبوسرانی نشده است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین ۱۳ دستگاه خودرو ون توسط شهرداری قم خریداری شده که به زودی تعیین و تکلیف شده و برای استفاده عموم در مناطق کم برخوردار به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری قم اضافه خواهد شد.

حجت السلام و المسلمین روانبخش گفت: لازم است به منظور اشتراک و انتقال تجربیات سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم به دیگر شهرداری‌ها، همایشی برای مدیران سازمان‌های اتوبوسرانی استان‌ها برگزار شود.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DCPfA