رفتن به محتوای اصلی
۴ تیر, ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۲
عضو شورای شهر قم مطرح کرد؛

گام بزرگ آتش‌نشانی قم در ارتقای ایمنی شهر

گام بزرگ آتش‌نشانی قم در ارتقای ایمنی شهر
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: تحول در سیستم ارتباطی آتش‌نشانی قم یک گام بزرگ در ارتقای ایمنی شهری محسوب می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، سیدمجتبی سبحانی ثابت امروز در آیین افتتاح پروژه‌های هوشمندسازی فرآیندهای آتش‌نشانی قم همزمان با دهه امامت و ولایت و برگزاری چهارمین گام افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 198 پروژه شهری در سال 1403 در طرح بزرگ "قم در مسیر تحول"، با اشاره به اهمیت مسئله ایمنی شهری اظهار کرد: برای مدیریت شهری قم نجات جان و مال شهروندان مسئله‌ای حائز اهمیت و در اولویت بسیار بالا است.

 وی افزود: هر اندازه که به تقویت بنیه آتش‌نشانی توجه شود، تاب‌آوری شهری در قبال حوادث ارتقا پیدا می‌کند و خدمت‌رسانی شایسته‌تری در اتفاقات ناگوار به شهروندان رقم خواهد خورد.

 رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: مسائل آتش‌نشانی با جان شهروندان وابسته و تقاضای بنده این است که برای این موضوعات حداکثر تلاش و توجه صورت گیرد.

 سبحانی‌ثابت با اشاره به‌ضرورت ارتقای خودروهای آتش‌نشانی، اضافه کرد: این خودروها قابلیت ارتقای سیستم ارتباطی را دارد و می‌توانند در حوادث بسیار سریع عمل کنند.

 وی اضافه کرد: در صورت تکمیل اقدامات ارتباطی، خودروهای آتش‌نشانی می‌توانند محل حادثه را با خطای هفت ثانیه شناسایی کنند.

 عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: این اقدامات با هدف نجات جان و مال شهروندان صورت می‌گیرد و از ارزشمندترین خدمات شهرداری قم است.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/tkPsw