رفتن به محتوای اصلی
۱۵ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۴
مدیر سازمان میادین شهرداری قم مطرح کرد؛

گره تملکات و تصرفات میدان تره‌بار شهید مطهری قم در حال باز شدن است/تداوم تملک و تخریب املاک واقع در مسیرگشایی میدان

گره تملکات و تصرفات میدان تره‌بار شهید مطهری قم در حال باز شدن است/تداوم تملک و تخریب املاک واقع در مسیرگشایی میدان
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم گفت: تداوم تملک و تخریب املاک واقع در محدوده میدان قدیم تره‌بار با هدف آزادسازی کامل عرصه انجام خواهد شد.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، محسن صادقی امینی با اشاره به اینکه با تلاش مدیریت شهری تملکات میدان قدیم تره‌بار شهید مطهری گرفته و طرح در حال باز شدن است، اظهار داشت: در راستای رفع بلاتکلیفی پروژه‌های عمرانی مرتبط با میدان، تسهیل عبور و مرور و همچنین کاهش بار ترافیکی، املاک تملک شده توسط سازمان، تخریب خواهد شد.

وی اجرای پروژه تملک منافع پلاک‌های باقیمانده از مستاجرین و متصرفین در میدان شهید مطهری را از مهم‌ترین اقدامات در حال انجام سازمان دانست و گفت: گرچه تداوم تملک و تخریب املاک واقع در محدوده پروژه هزینه‌های سنگینی را برای مجموعه مدیریت شهری در بردارد، ولیکن تداوم آن شهرداری را به هدف اصلی خود که رضایت شهروندان بوده نزدیک‌تر می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم تصریح کرد: مصمم به تخریب کلیه املاک تملک شده هستیم و ضروری است تا متصرفان و مستاجران با توجه به رفع محصوریت ایجاد شده در پی تخریب، نسبت به جمع‌آوری اجناس از فضای عمومی و حفظ و حراست از اموال خود اقدام نمایند.

صادقی امینی جدیت و عزم راسخ سازمان در زمینه تملک منافع متصرفان را مدنظر قرار داد و گفت: شهر یک موجود زنده است و باید فضاهای مطلوب شهری در آن احداث شود، بنابراین بنا داریم باقی تملکات را انجام دهیم و از متصرفین تقاضا داریم هرچه سریع‌تر نسبت انجام توافق اقدام نمایند تا این فضاها تبدیل به اماکن مطلوب و موردنیاز مردم شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KDPDE