رفتن به محتوای اصلی
۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰
طی ۲ سال گذشته؛

۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد

۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: طی دو سال گذشته، حدود ۲۵۰ ملک در منطقه هفت تملک شده است که در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بود.

محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: برای منطقه هفت شهرداری قم پروژه‌های متعدد تملکی ازجمله فاز پنج عمار یاسر، ساماندهی قبرستان نو و میدان مطهری پیگیری می‌شود.  

وی افزود: تملک بازارچه میوه و تره‌بار میدان مطهری در مسیر ساماندهی وضعیت این میدان از اتفاقاتی بود که انجام شد و با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار پیشرفت خوبی داشت.  

مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اهمیت میدان مطهری از دیدگاه‌های مختلف در ساختار کالبدی شهر قم خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند فاز پنج عمار یاسر، قبرستان نو و بسط شرقی حرم مطهر از مهم‌ترین اتفاقات عمرانی شهر قم در سال‌های اخیر محسوب می‌شوند که منطقه هفت برای تملک آن‌ها تلاش می‌کند.  

رمضانی اضافه کرد: طی دو سال گذشته حدود ۲۵۰ ملک در منطقه هفت تملک شده است که در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بود.

وی در خصوص پروژه فاز پنج عمار یاسر گفت: ۱۱۰ ملک و پس از آن ساماندهی وضعیت کالبدی بلوار با ۶ هزار متر سیما سازی و پیاده‌روسازی مسیر از اتفاقاتی بود که در سال ۱۴۰۲ انجام شود.

 رمضانی با اشاره به امتداد این پروژه تا خیابان رسالت و پس از آن میدان سپاه گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ برای این بخش از پروژه اقدامات خوبی انجام شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/RMP3v