رفتن به محتوای اصلی
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

505000 نفر مسافر در 3 ماهه نخست 1403 از پایانه‌های قم جابجا شدند

505000 نفر مسافر در 3 ماهه نخست 1403 از پایانه‌های قم جابجا شدند
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی 505 هزار نفر مسافر در سه‌ماهه نخست سال از پایانه‌های استان خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی با اشاره به این آمار جابجایی مسافر اظهار داشت: این حجم جابجایی مسافر با سرویس‌دهی 30 هزار دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی برون‌شهری صورت گرفته است و با توجه به فعالیت مستمر واحد گشت و بازرسی سازمان، کلیه صورت‌وضعیت‌های صادره توسط این واحد کنترل می‌شود و با رانندگان متخلف برخورد می‌گردد.

وی افزود: با توجه به مناسبت‌های سه ماه نخست سال، تمهیدات لازم پیش‌بینی شد و جهت رفاه حال زائرین مسافرین کلیه امکانات سازمان اعم از سالن انتظار مسافر، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، محوطه‌های پایانه‌ها، بوستان پایانه مرکزی و فضای سبز موجود در پایانه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین بودند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری قم با اشاره به اینکه 14 و 15 خردادماه یکی از مناسبت‌هایی بود که در سه‌ماهه نخست سال جاری سبب افزایش خدمات‌رسانی شد، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت ارائه خدمات به زائرین پیش‌بینی‌شده بود و در این ایام حدود 800 دستگاه اتوبوس و تعداد32 هزار زائر از خدمات پارکسوار شمالی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FAPD9