رفتن به محتوای اصلی
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم
۷ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۰
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) قم تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) ۱۶ هزار مترمربع زیربنا دارد که تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ دو پروژه شاخص که بیش از یک سال مجموعه شهرداری را درگیر کرده بود، به پایان رسید، اظهار کرد: یکی تونل غدیر و بلوار جعفر طیار (ع) که تا خیابان شهیدان فاطمی ادامه داشته همزمان با شب عید تحویل شهروندان داده شد و دیگری مسیر‌های شمال شرقی بلوار فردوسی و پیامبر اعظم (ص) که قبل از نیمه شعبان تحویل شهروندان و مدیریت شهری قرار گرفت.

 وی افزود: تولید و حمل و پخش ۲۱۰ هزار تن آسفالت، تولید ۱۲۰ هزار تن مصالح معدنی و ۴۴ هزار قالب جدول بتنی در مجموعه ساخت قطعات بتنی طی سال گذشته انجام گرفت.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: در بخش معدن و مصالح معدنی که منجر به تولید مصالح زیرسازی و زیراساس و اساس در پروژه‌ها می‌شود، معدن ونارچ یکی از مکان‌هایی است که شهرداری سال‌ها از آن بهره‌برداری می‌کرد و ۷۰ درصد نیاز شهرداری را این معدن پاسخگو بود.

 بخشی با بیان اینکه در سال گذشته سازمان توسعه و عمران موفق شد مجوز کار در یک معدن کوهی در کهک را نیز بگیرد، افزود: مجوز این کار از مجاری قانونی طی و گرفته شد و در سال جدید موضوع بحث انفجار و بهره‌برداری از معدن اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به تدوین برنامه دقیق و پیگیری‌های روزانه برای اجرای پروژه‌های عمرانی اذعان کرد: ازجمله این پروژه‌ها تقاطع نیک‌اندیش با بلوار سردار سلیمانی است که سال گذشته آغاز شد و در حال پیگیری است.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم آخرین وضعیت احداث پارکینگ امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار داد و گفت: پروژه پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) ۱۶ هزار مترمربع زیربنا دارد که تا پایان سال جاری به اتمام رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 وی ادامه داد: احداث مسیر دسترسی تونل غدیر به پیامبر اعظم (ص) پروژه دیگر است که از سال ۱۴۰۲ آغاز شد، پروژه تقاطع صدوقی و فردوسی و رمپ شرقی-غربی قسمت جنوبی تقاطع فردوسی و پیامبر اعظم (ص) نیز پروژه‌هایی هستند که در سال ۱۴۰۲ آغازشده و در صورت تأمین منابع، در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسند.

 مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اظهار کرد: رفع معارضات پروژه‌ها، تأمین منابع و مصالح، تجهیز کارگاه و موضوعات جدی این پروژه‌ها سال گذشته جلو رفته و در حال حاضر روی روال خوبی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/Z9PtI