رفتن به محتوای اصلی
۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۸
شهرک خودرو در مراحل پایانی؛

اجرای عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو قم/اتصال شبکه فاضلاب شهرک به پکیج تصفیه فاضلاب

اجرای عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو قم/اتصال شبکه فاضلاب شهرک به پکیج تصفیه فاضلاب
شهرک خودرو قم به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های خدمات شهری در استان قم؛ بیش از آنکه یک پروژه عمرانی باشد، یک خیزش فرهنگی به‌سوی بهبود شرایط زیست شهری برای شهروندان و در کنار آن، بهبود شرایط و رونق کسب‌وکار برای صنوف محترم خودرویی است.

به گزارش واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، عملیات عمرانی در آخرین بلوک‌های شهرک خودرو به‌صورت شبانه‌روزی انجام، و تاکنون 100 هزار مترمربع اسکلت در این پروژه بزرگ اجرا گردیده است.

8 لاین ابتدایی پروژه (B1 تا B8) به‌صورت کامل به متقاضیان واگذار، و 4 لاین ابتدایی در مرحله انتقال سند مالکیت واحدها قرار دارد. همچنین عملیات اجرایی سایر بلوک‌ها به جزء (B11 تا B14) که در مرحله نازک‌کاری بوده به اتمام رسیده و با تأمین زیرساخت‌های لازم و پس از اجرای معابر، تحویل واحدها آغاز می‌گردد.

عملیات اتصال شبکه فاضلاب شهرک به پکیج تصفیه فاضلاب انجام شد

همچنین با هدف بازچرخانی پساب شهری و استفاده مجدد از آب‌های خاکستری، عملیات تکمیلی راه‌اندازی پکیج تصفیه و اتصال شبکه فاضلاب شهرک خودرو در حال انجام است.

شایان‌ذکر است، ظرفیت آب تولیدی این پکیج فاضلاب 70 مترمکعب در شبانه‌روز بوده و عدم توانایی در حفر چاه، بالابودن سطح آب‌های زیرزمینی و همچنین عدم وجود زیرساخت شبکه فاضلاب در این منطقه، سبب شد؛ استقرار و راه‌اندازی این پکیج در شهرک خودرو در دستور کار قرار گیرد.

مجموعه شهرک خودرویی با داشتن امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، رفاهی، امنیتی، تفریحی و ... می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های زیست‌محیطی مردم و اصناف محترم را رفع نموده و فضای کسب‌وکار بسیار مناسب را برای ارائه‌کنندگان خدمات ایجاد کند.

انتهای پیام/102


https://qom.ir/ZKPb7