رفتن به محتوای اصلی
۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
شهردار قم:

برنامه‌ریزی شهرداری قم برای ایجاد نشاط اجتماعی در عرصه‌های مختلف/تکریم مردم در ابعاد مختلف در دستور کار قرار دارد

برنامه‌ریزی شهرداری قم برای ایجاد نشاط اجتماعی در عرصه‌های مختلف/شهرداری از توسعه فوتسال قم حمایت می‌کند
شهردار قم با اشاره به اینکه پروژه‌های شهرداری در سطح شهر دیده‌شده و مردم نشاط پیدا می‌کنند، گفت: تکریم مردم در ابعاد مختلف در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در حاشیه مراسم بهره‌برداری از مجموعه سایت ورزشی بوستان خضرنبی(ع) با اشاره به اینکه ورزش یکی از مباحث بسیار مهم در جامعه است، اظهار کرد: در آیات و روایات به مؤمنین تأکید شده است که به خود و خانواده خود اهمیت دهید.

وی با بیان اینکه باید نسل جوان موردتوجه ویژه قرار بگیرد، مطرح کرد: بهترین برنامه‌ای که می‌توان برای نسل جوان در نظر گرفت و در تمام فرهنگ‌ها مشترک است، توجه به مسائل ورزشی است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه برنامه‌های ورزشی می‌تواند سبب نشاط و جسم سالم شود، عنوان کرد: متأسفانه سرانه‌های ورزشی در سطح کشور و شهر مقدس قم پایین است.

وی وجود حدود 400 بوستان در سطح شهر قم را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر در هر بوستان حدود یک الی دو مجموعه ورزشی احداث کنیم، بسیاری از مشکلات شهری رفع خواهد شد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر 7 مجموعه بزرگ ورزشی در سطح مناطق شهر قم افتتاح کردیم، تصریح کرد: باتوجه به اینکه استان قم در بحث فوتسال در سطح کشور حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، تقاضا برای احداث زمین‌های فوتسال بسیار است.

وی با بیان اینکه در مجموعه شهرداری قم به پیشرفت رشته فوتسال کمک خواهیم کرد، یادآور شد: ساخت زیربناهای ورزشی در رشته‌های مختلف و برپایی ایستگاه‌های نشاط در مساجد ازجمله پروژه‌هایی است که در شهر قم در دستور کار قرار دارد.

شهردار قم با اشاره به اینکه این پروژه‌ها در سطح شهر دیده‌شده و مردم نشاط پیدا می‌کنند، مطرح کرد: تکریم مردم در ابعاد مختلف در دستور کار شهرداری قم قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه این پروژه‌ها می‌تواند در عرصه‌های نورپردازی، سیما و منظر شهری، حمل‌ونقل عمومی و ... باشد، اظهار کرد: تلاش داریم در تمامی ابعاد نشاط را در شهر قم به وجود آوریم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه باید نسل جوان را برای آینده کشور آماده کنیم، مطرح کرد: شادابی جوانان سبب شادابی کشور خواهد شد و باید مباحث فرهنگی، ورزشی و سیره پهلوانی برای نسل جوان دنبال شود.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/ZtPY2