رفتن به محتوای اصلی
۲۰ خرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۴

پیام تسلیت شهردار قم در پی درگذشت مادر شهیدان روحانی

پیام تسلیت شهردار قم در پی درگذشت مادر شهیدان روحانی
دکتر سقائیان نژاد شهردار قم در پیامی، درگذشت مادر شهیدان روحانی از شهدای دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش شهرنیوز، به دنبال درگذشت مرحومه «فاطمه‌سادات مشرف» مادر گرانقدر  شهیدان روحانی از شهدای والامقام دفاع مقدس، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم در پیامی ضایعه درگذشت آن مادر ایثارگر را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت شهردار قم به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَرِحينَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِن فَضلِهِ وَيَستَبشِرونَ بِالَّذينَ لَم يَلحَقوا بِهِم مِن خَلفِهِم أَلّا خَوفٌ عَلَيهِم وَلا هُم يَحزَنونَ (آل عمران ۱۷۰)

با ابراز تأسف و اندوه فراوان مطلع شدم مادری دیگر از خیل فرشتگان زمینی و پرورش‌دهندگان روح بلند شهیدانی که نذر این نظام مقدس باشند، دعوت حضرت حق را لبیک گفته و به دیدار فرزندان شهیدش در سرای برین شتافته است.

خداوند متعال روح بلند آن مرحومه مومنه را که در قامت مادری، تربیت اولادی خلف و صالح را عهده‌دار بوده‌اند با صالحان و اولیای دین، محشور و هم‌نشین بگرداند.

فطرت پاک و اندیشه‌ی والای آن بانوی صالحه و صبر ایشان در راه اسلام و انقلاب دستگیر و توشه آخرت ایشان در محضر الهی خواهد بود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و منتسب به این خاندان؛ بسیجی شهید سید محمدمهدی و شهید حجت الاسلام سید محسن «روحانی»، ضایعه درگذشت آن بانوی متدین و انقلابی را به مردم شریف استان قم و خانواده‌ محترم تسلیت عرض نموده و آرزوی صبری جزیل بر این فراق را برای ایشان مسئلت دارم.

روح بلندش قرین رحمت واسعه الهی و یادش گرامی باد.

دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد

انتهای پیام/105


https://qom.ir/tEPIC