رفتن به محتوای اصلی
۲۱ خرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۳۸
مدیر منطقه دو قم خبر داد:

پیش‌بینی ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای منطقه ۲ شهرداری قم

پیش‌بینی ۵۰۰ میلیارد تومان بودجه برای منطقه ۲ شهرداری قم
مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: پیش‌بینی بودجه درآمدی منطقه ۲ در سال جاری ۵۰۰ میلیارد تومان است که ۱۸۰ میلیارد نقدی و ۳۲۰ میلیارد آن غیرنقدی است.

سیدرضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به تلاش برای تحقق درآمدهای منطقه ۲ اظهار کرد: پیش‌بینی بودجه درآمدی منطقه ۲ در سال جاری ۵۰۰ میلیارد تومان است که ۱۸۰ میلیارد آن نقدی و ۳۲۰ میلیارد آن نیز غیرنقدی است.  

وی عملکرد منطقه در سال گذشته را مورد توجه قرار داد و افزود: در مقایسه با عملکرد منطقه در سال گذشته، درآمد نقدی منطقه ۲ شهرداری قم نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد و درآمد غیرنقدی منطقه ۲ نسبت به سال گذشته، ۳۱ درصد رشد داشته است.  

مدیر منطقه دو شهرداری قم تصریح کرد: بودجه سال گذشته منطقه، ۴۳۵ میلیارد تومان بوده که ۱۹۲ میلیارد آن صرف هزینه‌های جاری شده و ۲۴۳ میلیارد آن به هزینه‌های عمرانی اختصاص پیدا کرده است.

 حسینی با تاکید بر پرداخت‌های نقدی و غیرنقدی منطقه، عنوان کرد: ۳۱۴ میلیارد تومان به صورت نقدی و ۱۱۸ میلیارد تومان به صورت غیرنقدی پرداخت شده است.

 وی گفت: پرداختی‌های نقدی جاری سال گذشته ۱۷۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و پرداختی نقدی عمرانی و دیون سنواتی منطقه ۲ در سال گذشته، ۱۳۵ میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tPPeO