رفتن به محتوای اصلی
۸ خرداد, ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۷
مدیر منطقه چهار قم خبر داد:

اجرای روکش آسفالت خیابان صفاشهر قم با توزیع 1650 آسفالت در 14000 مترمربع مساحت

اجرای روکش آسفالت خیابان صفاشهر قم با توزیع 1650 آسفالت در 14000 مترمربع مساحت
مدیر منطقه چهار شهرداری قم از اجرای روکش آسفالت خیابان صفاشهر در روزهای گذشته خبر داد و گفت: این روکش آسفالت به مساحت 14 هزار مترمربع اجرایی شده و وضعیت خیابان تا ابتدای بلوار غدیر بهبودیافته است.

علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت بهسازی و به‌روزرسانی روکش آسفالت معابر و شوارع اظهار داشت: یکی از مصادیق خدمات برجسته شهرداری، توزیع آسفالت و بهسازی معابر است که نقش مهمی در ایجاد رضایتمندی شهروندان به همراه دارد.

وی از اجرای روکش آسفالت خیابان صفاشهر در روزهای گذشته خبر داد و گفت: این روکش آسفالت به مساحت 14 هزار مترمربع اجرایی شده و وضعیت خیابان تا ابتدای بلوار غدیر بهبودیافته است.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم میزان تناژ آسفالت استفاده‌شده در این پروژه را هزار و 650 تن دانست و خاطرنشان کرد: این پروژه با هزینه‌ای بالغ‌بر 35 میلیارد ریال اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری قم در سال‌های گذشته با اجرای طرح نهضت آسفالت، بسیاری از معابر و شوارع در سطح شهر را روکش آسفالت به‌مانند سطح منطقه چهار انجام داده است و این روند همچنان علیرغم افزایش فزاینده قیمت‌ها باقدرت در حال اجراست.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/Z9PVY